حماسه آفرینان دفاع مقدس در کلام امام؛

فرق میان قیام‌کنندگان برای خدا و طاغوت/حمایت جنود غیبیه از رزمندگان اسلام

امام با تاکید بر وجود جنود غیبیه در پیروزی رزمندگان اسلام بر لشکریان کفر می فرماید: این تکبیرهایى که در شبى که براى شهادت کمر بستید مى‌ گویید، اینها پشتیبان شماست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس، امام خمینی در جمع دانشجویان دانشکده افسری و پرسنل هوانیروز که در تاریخ یازدهم آذرماه سال 60 در حسینیه جماران به دیدار ایشان رفته بودند، با اشاره به تفاوت لشکر کفر و اسلام فرمود:

 «فرق است ما بین یک جمعیتى که در شبى که فردا براى او خطر است و مى‌ خواهد به لشکر کفر هجوم ببرد به مناجات خدا مى‌ ایستد، با آن کسانى که وقتى که مى‌ خواهند به جنگ بیایند اول با فشار است و بعد هم که محالّ آنها را مى‌ بینند، آلات لهو و لعب در آنجا هست. فرق است ما بین آنهایى که براى خدا قیام کرده‌ اند و آنهایى که براى طاغوت. شما در راه خدا دارید جنگ مى‌ کنید؛ این علامت ایمان شماست و آنها در راه طاغوت دارند جنگ مى‌ کنند و این علامت کفر آنهاست.

مادامى که این مطلب در بین شما باقى است- توجه به خدا و یارى خواستن از مبدأ قدرت- شما قدرتمند هستید.

شما را این وحدت کلمه در زیر سایه توحید و در زیر پرچم اسلام به این فتحها و پیروزیها مى‌ رساند. این تکبیرهایى که در شبى که براى شهادت کمر بستید مى‌ گویید، اینها پشتیبان شماست. جنود غیبیه همان طور که در صدر اسلام پشتیبان لشکر اسلام بود و آن لشکر کوچک اسلام بر لشکر روم با آن بساط و بر لشکر ایرانِ آن وقت با آن بساط غلبه کرد، به واسطه آن تأییدات غیبى و ملائکه الهى بود، شما امروز همان وضعیت را دارید.

براى خدا قیام کردید و مقابل مستکبرین و مقابل کفار و مطمئن باشید که جنود غیبیه با شماست و هر یکِ شما در مقابل چندین نفر از آنها مى‌ تواند عرض اندام کند.»

 

صحیفه امام؛ ج 15، ص 403

 

دیدگاه تان را بنویسید