گفت و گوی جی پلاس با پیشکسوت پرسپولیس؛

ناصر محمدخانی: پرسپولیس و کالدرون به زمان نیاز دارند/ قهرمانی چهارم دشوار اما شدنی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است برای بررسی عملکرد قرمزهای پایتخت باید زمان بیشتری به بازیکنان و همین طور کادر فنی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی‌پلاس؛ قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر فوتبال، با مربی جدیدش در هفته اول هم مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید؛ بردی که اگرچه از لحاظ شیوه بازی خیلی مورد پسند تماشاگران نبود اما از لحاظ نتیجه انتظارات را برآورده کرد و شروع خوبی را بر پرسپولیس رقم زد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس هم معتقد است که تیم کالدرون برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و مناسب، به زمان بیشتری نیاز دارد تا ناهماهنگی‌های لازم را برطرف کند.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با خبرنگار جی‌پلاس درباره شرایط پرسپولیس در آغاز لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر لیگ به تازگی شروع شده است. بازی اول که اهمیت بسیاری هم داشت، با نتیجه خوبی به سود پرسپولیس به پایان رسید. با این حال من فکر می‌کنم تیم به مراتب بهتر از این‌ها می‌تواند بازی کند.

او ادامه داد: هنوز ناهماهنگی در تیم دیده می‌شود. بالاخره اول راه است و به همین دلیل بازیکن‌ها هنوز با هم هماهنگ نشده و تیم به هارمونی لازم نرسیده است. ایرادی که قطعا به مرور زمان بر طرف خواهد شد و هماهنگی لازم را در تیم خواهیم دید.

محمدخانی درباره سطح بازی پرسپولیس نیز گفت: به نظرم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم یا حداقل مدعی قهرمانی باشیم، باید بیش از این‌ها کار کنیم و خیلی جان دارتر بازی کنیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس و تیم ملی درباره سیستم جذب بازیکن و ترافیک بازیکنان در برخی پست‌ها نیز این طور اظهار نظر کرد: بضاعت و بودجه تیم همین بوده و بر اساس همان بازیکن جذب شده است. در تمام خطوط بازیکنان مورد نیاز جذب شده و مربی بازیکنانی که به آن‌ها نیاز داشته را به خدمت گرفته‌است.

او در پاسخ به این سوال که " آیا قرمزهای پایتخت با مربی خارجی جدید خود هم می‌تواند به موفقیت برسند" نیز گفت: کالدرون هم هنوز اول راه است و به زمان بیشتری برای شناخت بازیکنان و هماهنگ شدن با تیم نیاز دارد. باید به او زمان بدهیم تا به شناخت کافی برسد تا بتوانیم به خوبی درباره عملکردش اظهار نظر کنیم.

محمدخانی درباره شانس قرمزها برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز اظهار داشت: کار سخت اما شدنی است اما امیدوارم که ان شاالله بتوانیم چهارمین قهرمانی را هم جشن بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر روز جمعه در تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز است تا در همین ابتدای لیگ، محک جدی در برابر تراکتور مدعی با مربی گری مصطفی دنیزلی بخورد. 

دیدگاه تان را بنویسید