دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته پایانی مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری همزمان پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

حسین نیرویار اضافه کرد: در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد و کیله‌شین اشنویه در استادیوم آزادی مهاباد به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میهمان توانست با ۲ گل ضمن کسب پیروزی قهرمانی نیم فصل اول این رقابت‌ها را نیز کسب کند.

وی گفت: در سایر رقابت‌های این هفته، شهرآورد ارومیه بین ۲ تیم نوژین بهار و ۹۰ این شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ شهرداری محمدیار با نتیجه سه بر ۲ میزبان خود تیم شهرداری پیرانشهر را مغلوب کرد و دیدار تیم‌های هیات فوتبال شوط با نوشان ارومیه و کارگران میاندوآب با گوگ تپه مهاباد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

وی اضافه کرد: در پایان نیم فصل این رقابت‌ها تیم کیله‌شین اشنویه با مجموع ۲۰ امتیاز از ۹ بازی در رده نخست قرار گرفت و تیم شهرداری پیرانشهر هم با پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی با بیان اینکه نیم فصل دوم این مسابقات ۱۵ روز دیگر آغاز خواهد شد، گفت: نتیجه دیدار نیمه‌تمام تیم‌های کارگران میاندوآب و ۹۰ ارومیه از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی هنوز از طرف کمیته انضباطی اعلام نشده است. 

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی بالاترین سطح مسابقات فوتبال استان است که در یک گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ دسته سه کشوری صعود خواهند کرد.

سال گذشته نیز در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز توانستند جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.