چند روزی همقدم با شهید رفیعی-۷

جانشین فرمانده لشکر 5 نصر انجام چه کاری را وظیفه شرعی مردم می‌دانست؟

در بخشی از وصیتنامه شهید آمده است: وظیفه شرعی مردم که اطاعت از ولی فقیه خود امام خمینی نمایند و تمام سخنان گهربار ایشان را فرا گرفته و جامه عمل بپوشانند که این کار را خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در وصیتنامه ای که از شهید ابوالفضل رفیعی(1) به جای مانده است، اینگونه به وظیفه شرعی مردم اشاره کرده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر منجی انسان ها، حجت بحق بر مردم، بقیةالله الاعظم حضرت مهدی - علیه الصلوة والسلام روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه - و درود و سلام خداوند به رهبر کبیر انقلاب و قائد عظیم الشأن امام خمینی و سلام و درود فراوان به رهروان خونین راه حسین، شهدای کربلای ایران و خانواده های آنها که با صبر و استقامت خود تداوم بخش انقلاب اسلامی ایرانند.

 اما بعد بارالها اگر با شهید شدن و ریختن خون ابوالفضل نهال نوپای انقلاب اسلامی آبیاری شده و ثمربخش است پس هرچه زودتر مرا شهید گردان که تنها آرزوی من پیوستن به لقای توست من خودم را مدیون انقلاب اسلامی می دانم.

شاید آمدن من به جبهه های جنگ اسلام علیه کفر جهانی باعث می شود یک ذره ای از آن دین را ادا کرده باشم ان شاءالله.

و اما وظیفه شرعی مردم که اطاعت از ولی فقیه خود امام خمینی نمایند و تمام سخنان گهربار ایشان را فرا گرفته و جامه عمل بپوشانند که این کار را خواهند کرد چون ملت شریف و شهیدپرور ایران به دنیا ثابت کرد که پایبند به عقاید مذهبی بوده و اطاعت از ولایت فقیه را یک وظیفه شرعی خود دانسته و به آن ارج نهاده، از آن پیروی می کند و همین اتحاد کلمه و پیروی از دستورات امام امت بود که انقلاب اسلامی را الگو در سطح انقلابات جهان و مردم را نمونه و انگشت نما جهت مردم قرار داد. در پایان طول عمر امام و توفیق جهت خدمت برای رضای خدا به مردم از درگاه ایزد منان را مسئلت دارم.

 

1. شهید ابوالفضل رفیعی، جانشین فرمانده لشکر 5 نصر که در عملیات خیبر به شهادت رسید و پس از 34 سال گمنامی با آزمایش دی ان ای شناسایی شد. پیکر مطهر ایشان در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید