چند روزی همقدم با شهید رفیعی-۵

ماجرای سیلی ای که شهید رفیعی به صورت نماینده مجلس زد چه بود؟

بچه ها به احترام اینکه او نماینده مجلس است کوتاه آمده و در مقابل گستاخی اش چیزی نگفتند اما شماره ماشینش را یادداشت کرده و به ابوالفضل دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ـ منصوره جاسبی: آن روزها ابوالفضل(1) مسئول گشت سپاه مشهد بود. یکی از همان روزها بچه های گشت به اتومبیلی مشکوک شده و به آن دستور ایست می دهند اما راننده با بی اعتنایی به مسیر خود ادامه می دهد و بچه ها به هر ترتیبی که می شود او را متوقف می کنند.

اتومبیل که متوقف می شود، فردی پیاده شده و سیلی ای به گوش یکی از بچه های گشت می زند و می گوید من نماینده مجلس هستم و آنها هم به احترام اینکه او نماینده است چیزی نمی گویند اما او را تعقیب کرده و شماره ماشینش را یادداشت می کنند.

بچه ها قضیه را برای ابوالفضل تعریف کرده و شماره ماشین را به او می دهند. ابوالفضل خود را به همان خانه ای که او در آنجا مهمان بوده رسانده و در می زند و نماینده را به جلوی در می خواند.

وقتی او می آید ابوالفضل جلو رفته و یک سیلی به او می زند و می گوید شما هر که می خواهی باش حق نداری یک بسیجی را کتک بزنی.

 

1. شهید ابوالفضل رفیعی، جانشین فرمانده لشکر 5 نصر که در عملیات خیبر به شهادت رسید و پس از 34 سال گمنامی با آزمایش دی ان ای شناسایی شد. پیکر مطهر ایشان در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود.

2. برگرفته از خاطره نقل شده از غلامحسین رضوانی.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید