گزارش جی پلاس/نقش ویژه اسپایر در انتقال کریم به قطر

دستمزد 10 میلیاردی انصاری‌فرد در السیلیه

کریم انصاری‌فرد در السیلیه به ازای هر سال دستمزدی حدود 800 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، انتقال کریم انصاری‌فرد به السیلیه و لیگ ستارگان قطر همه را متعجب کرد. مهاجمی که فصل قبل تنها در 298 دقیقه بازی 2 گل برای ناتینگهام‌فارست به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته بود، با تغییر سرمربی، اخراج مارتین اونیل و حضور صبری لاموشی از تیم انگلیسی جدا شد تا فوتبال خود را در لیگ قطر دنبال کند.

درباره انتقال انصاری‌فرد حرف و حدیث فراوان است، به خصوص که او در آخرین بازی تدارکاتی ناتینگهام‌فارست نیز 45 دقیقه به میدان رفت و یک گل هم وارد دروازه حریف کرد. حضور صبری لاموشی نیز مزید بر علت بود تا کریم امیدوارانه به آینده نگاه کند. جذب مهاجم جدید توسط سرمربی فرانسوی ناتینگهام‌فارست اما تمام آرزوهای انصاری‌فرد را به باد داد، چون لوییس گرابان- بهترین گلزن ناتینگهام‌فارست – در این تیم ماند و مهاجم جدید هم جذب شد تا عملا جایگاهی برای مهاجم تیم ملی ایران باقی نماند.

20190713-082815-4782

گویا انتقال کریم انصاری‌فرد توسط اسپایر و یک گروه اسپانیایی انجام شده و این بازیکن با قرارداد دو ساله و با دستمزد سالانه 800 هزار (حدود 10 میلیارد تومان) دلار پیراهن این تیم را پوشیده است. سرمربی السیلیه طرابلسی است و کریم این شانس را دارد تا همراه این تیم در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و بعد از مدت‌ها در این تورنمنت مهم خودی نشان بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید