گزارش جی پلاس/ انصاری فرد بر سر دوراهی

بیرمنگام به دنبال کریم!

کریم انصاری‌فرد مورد توجه باشگاه بیرمنگام قرار گرفته و پیشنهاد خوبی از این تیم دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریم انصاری‌فرد بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در ناتینگهام‌فارست، در هفته‌های پایانی یکی از ستاره‌های این تیم بود و در نتایج این تیم نقش غیرقابل انکاری داشت. کریم روی هم 3 بازی ثابت انجام داد، 287 دقیقه در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفت و 2 گل زد. او در کنار این گل‌ها، یک پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد و یک پنالتی هم گرفت. یعنی 4 تأثیر روی گل‌های ناتینگهام‌فارست، تنها در 287 دقیقه که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. انصاری‌فرد هر 70 دقیقه یک  حرکت ویژه انجام داده و همین باعث شده تا برای فصل بعد هم مورد توجه مدیران و کادرفنی ناتینگهام‌فارست قرار بگیرد.

کریم انصاری‌فرد یک فصل دیگر با ناتینگهام‌فارست قرارداد دارد. مارتین اونیل به عنوان سرمربی و مدیران باشگاه علاقه‌مندند تا مهاجم ایرانی و 29 ساله ی تیم‌شان را حفظ کنند اما کریم این روزها با چند پیشنهاد جذاب رو به رو شده و بعید نیست مسیر جدایی از فارست را طی کند. انصاری‌فرد دنبال تضمینی برای حضور بیشتر در ترکیب ناتینگهام‌فارست است و دوست ندارد مثل فصل قبل مارتین اونیل اعتقادی به بازی‌اش نداشته باشد. کریم فصل قبل هر چه می‌درخشید، باز هم جایی در ترکیب ثابت فارست نداشت. البته جزء 3 بازی که موفق شد توانایی هایش را نشان دهد.

_36022

در میان پیشنهادها، بیرمنگام باشگاهی است که کریم را زیر نظر گرفته و برای جذب او تلاش خود را آغاز کرده. بیرمنگام در پایان فصل 2019-2018 چمپیونشیپ با کسب 52 امتیاز رده‌ی هفدهم را به‌دست آورد. این تیم در خط حمله با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرد و به همین دلیل گری مونک، سرمربی تنها 40 ساله‌ی این تیم دنبال راهی برای شکار انصاری‌فرد است. حضور در بیرمنگام می‌تواند یک تصمیم مناسب برای کریم باشد، هر چند او با شرایط ناتینگهام‌فارست وفق پیدا کرده و اگر تضمین بازی بگیرد قطعا در این تیم خواهد ماند.  

دیدگاه تان را بنویسید