بخت صعود به لیگ برتر از بین رفت

رویای انصاری‌فرد و ناتینگهام‌فارست بر باد رفت

ناتینگهام‌فارست بعد از شکست 2 بر صفر مقابل شفیلدیونایتد در هفته‌ی چهل و سوم چمپیونشیپ، بخت حضور در پلی‌اف صعود به لیگ برتر را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، ناتینگهام‌فارست از ابتدای فصل تا همین هفته‌ی چهل و سوم چمپیونشیپ با هدف صعود به لیگ برتر وارد مسابقات شد اما در نهایت نتوانست بعد از مدت‌ها این اتفاق بزرگ را رقم بزند. ناتینگ‌هام فارست در فهرست قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال انگلیس قرار دارد. باشگاهی که حتی به عنوان قهرمانی اروپا نیز دست یافته اما در سال‌های اخیر هرگز نشانی از یک تیم مدعی نداشته و فقط در چمپونشیپ شرکت کرده.

ابتدای فصل سکان هدایت ناتینگهام‌فارست در اختیار آیتور کارانکا بود. مربی اسپانیایی که مقطعی هم دستیار ژوزه مورینیو در رئال‌مادرید بود. کارانکا فصل قبل هم روی نیمکت ناتینگهام‌فارست نشست و البته کارش را در این فصل هم ادامه داد. کریم انصاری‌فرد که روزهای درخشانی را در ترکیب پانیونیوس و المپیاکوس در لیگ یونان پشت سر گذاشت با نظر کارانکا پیراهن ناتینگهام‌فارست را پوشید اما اخراج این مربی اسپانیایی تمام آرزوهای مهاجم تیم ملی ایران را به باد داد.

مارتین اونیل مشهور و باتجربه جانشین کارانکا شد. در همین مقطع کریم انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اضافه شد و همین بهانه‌ای بود تا مربی جدید فارست بازیکنانی نیز برای خط حمله جذب کند. کریم در بازگشت، بازی را از روی سکو و سپس نیمکت آغاز کرد تا اینکه بازی مقابل هال‌سیتی از راه رسید. انصاری‌فرد در ترکیب ثابت قرار گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد تا دوباره در تفکرات مارتین اونیل جایی برای خود دست و پا کند.

بعد از گلی که کریم به ثمر رساند و انجام فقط یک بازی دیگر در ترکیب اصلی ناتینگهام‌فارست، باز هم مهاجم تیم ملی به نیمکت تیمش تبعید شد تا در هر 2 یا 3 بازی فقط فرصت اندکی برای حضور در زمین پیدا کند. کاملا واضح بود که کریم در تفکرات سرمربی جدید جایی ندارد. اما نکته‌ی جالب‌تر اینکه ناتینگهام‌فارست با خریدهای میلیون پوندی و البته جذب مارتین اونیل هم نتوانست به آرزو و هدف خود برسد و به لیگ برتر صعود کند.

DvCq07DWsAAv3Sq

ناتینگهام‌فارست بعد از شکست 2 بر صفر مقابل شفیلدیونایتد در هفته‌ی چهل و سوم چمپیونشیپ، بخت حضور در پلی‌اف صعود به لیگ برتر را از دست داد. آخرین تیمی که شانس حضور در پلی‌اف را دارد، میدلزبورو است که از 43 بازی 67 امتیاز به‌دست آورده. ناتینگهام‌فارست هم 57 امتیاز اندوخته و در فاصله‌ی تنها 3 هفته تا پایان رقابت‌ها، جبران این فاصله به هیچ‌وجه ممکن نخواهد بود. بنابراین رویای ناتینگهام‌فارست و کریم انصاری‌فرد برای صعود به پلی‌اف محقق نشد تا مهاجم تیم ملی یک فصل نا امیدکننده را سپری کند.

کریم انصاری‌فرد این فصل 10 بار در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفته و 161 دقیقه در زمین بوده. در این تعداد بازی، کریم تنها یک گل برای ناتینگهام‌فارست به ثمر رسانده اما اخبار منتشر شده از انگلیس و یونان حاکی از این است که مهاجم تیم ملی در پایان فصل فارست را ترک می‌کند تا پیراهن باشگاهی مشهور در لیگ یونان بر تن کند.

دیدگاه تان را بنویسید