بازگشت احتمالی مهاجم ایرانی فارست به یونان

مقصد انصاری‌فرد: آریس یا المپیاکوس؟

کریم انصاری‌فرد در برنامه های مارتین اونیل جایی ندارد و همین باعث شده تا شایعه بازگشت او به لیگ یونان منتشر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریم انصاری‌فرد روزهای امیدوارکننده‌ای را در ناتینگهام‌فارست سپری نمی‌کند. او از وقتی به چمپیونشیپ رفته و پیراهن تیمی قدیمی انگلیسی را پوشیده، فقط 10 بار در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفته و بیشتر روی نیمکت نشسته یا از سکوی تماشاگران بازی‌های تیمش را تماشا کرده. همین مسئله باعث شده تا خیلی‌ها از خرید مهاجم تیم ملی ایران ابراز نارضایتی کرده و او را در حد و اندازه‌های بازی در چمپیونشیپ ندانند.

انصاری‌فرد در ماه‌های اخیر و حتی بعد از گل زیبایی که وارد دروازه‌ی هال‌سیتی کرد، باز هم به نیمکت ذخیره‌ها برگشت تا شاهد حضور سایر مهاجمان ناتینگهام‌فارست در ترکیب این تیم باشد. او در 3 هفته‌ی اخیر اغلب روی نیمکت نشسته و فقط در بازی آخر ناتینگهام‌فارست مقابل شفیلدونزدی فرصت بازی به‌دست آورده. آن‌هم برای 11 دقیقه به و به عنوان جانشین جک کولبک.

0_Karim-Ansarifard-in-action-for-Nottingham-Forest-against-Ipswich-Town

آمار کریم انصاری‌فرد در ناتینگهام‌فارست چندان جالب نیست. به خصوص که بیش از نیم‌فصل از حضور او در این تیم می‌گذرد. کریم روی هم 10 بار در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفته و آمار 161 دقیقه حضور در زمین را از خود به جا گذاشته. آماری که به طور میانگین 16 دقیقه در هر بازی را نشان می‌دهد. کریم در ماه‌های اخیر و از وقتی به ناتینگهام‌فارست رفته، 15 بار در لیست 18 نفره‌ی این تیم قرار گرفته، یک بازی فیکس بوده و در 9 دیدار هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده است.

سبک بازی کریم انصاری‌فرد که به تازگی 29 ساله شده چندان مورد توجه مارتین اونیل قرار ندارد و همین مسئله باعث شده تا از حالا بحت انتقال او به تیمی دیگر شنیده شود. اونیل که از مربیان باتجربه فوتبال انگلیس محسوب می‌شود و البته اصالتی ایرلندی دارد روی حضور کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیمش حساب ویژه‌ای باز نکرده و همین چنین شایعه‌هایی را کنار نام کریم به وجود آورده است.

01351855

درباره‌ی پیشنهادهایی که به دست کریم انصاری‌فرد رسیده حرف و حدیث فراروان است اما گفته می‌شود این مهاجم در نقل و انتقالات تابستانی از ناتینگهام‌فارست جدا شده و پیراهن المپیاکوس یا آریس را می‌پوشد. بازگشت انصاری‌فرد به لیگ یونان، آن‌هم با توجه به درخشش او در این کشور به هیچ وجه بعید نیست اما درباره‌ی اینکه او به چه تیمی می‌رود هنوز نمی‌توان صحبتی رسمی انجام داد.

دیدگاه تان را بنویسید