اونیل، گل کریم را فراموش کرد

روز از نو، روزی از نو: انصاری‌فرد روی نیمکت فارست

کریم انصاری‌فرد بعد از گل به هال سیتی، دوباره به نیمکت ناتینگهام فارست برگشته و جایی در تفکرات مارتین اونیل ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، گل زیبای کریم انصاری‌فرد به هال سیتی در هفته سی و ششم چمپیونشیپ کمی از شدت انتقادها نسبت به خرید این مهاجم ایرانی کم کرد اما دوباره می‌بینیم که شماره 10 تیم ملی به نیمکت ناتینگهام‌فارست چسبیده و با نظر مارتین اونیل کمتر در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. انصاری‌فرد بعد از درخششس برابر هال‌سیتی، در هفته سی و هفتم و برابر استون‌ویلا هم در ترکیب ثابت قرار گرفت اما حضور 62 دقیقه‌ای او چنگی به دل نزد تا در این لحظه از بازی جای خود را به داریل مورفی بدهد. ناتینگهام‌فارست بازی را با نتیجه 3 بر یک به استون‌ویلا واگذار کرد تا شکست خانگی و تلخی را تجربه کند.

برای هفته سی و هشتم و بازی برابر ایپسویچ‌تاون نام انصاری‌فرد از ترکیب ثابت خارج شد. کریم اما در دقیقه‌ی 77 و با نظر مارتین اونیل جای پله را در ترکیب گرفت اما نتوانست نتیجه‌ی یک بر یک را تغییر بدهد. در هفته‌ی سی و نهم اما دوباره کریم را روی نیمکت دیدیم. البته با این تفاوت که او به عنوان بازیکن ذخیره هم وارد زمین نشد و فقط روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. ناتینگهام‌فارست مقابل سوانسی به پیروزی 2 بر یک رسید تا به رده نهم جدول صعود کند.

8-2

آمار کریم انصاری‌فرد در ناتینگهام‌فارست، انجام 9 بازی و 150 دقیقه حضور در زمین است. او در این مدت کوتاه یک گل زده و یک پاس گل داده. آماری که با توجه به دقایق حضور انصاری‌فرد در زمین چندان هم ضعیف نیست.

ناتینگهام‌فارست از 39 بازی 57 امتیاز به‌دست آورده و فقط 3 امتیاز تا حضور در پلی‌اف صعود به لیگ برتر فاصله دارد. این تیم در هفته چهلم چمپیونشیپ باید مقابل روترهام بازی کند. دیدار مقابل تیم بیست و دوم جدول که می‌تواند یک پیروزی آسان را به حساب ناتینگهام‌فارست واریز کند و باعث صعود این تیم به رده‌های بالاتر جدول شود.    

 

دیدگاه تان را بنویسید