پسر شفر به دنبال جذب پاتوسی در بن یاس

پسر شفر در ایمیلی به کیپ تاون خواستار حضور پاتوسی در بن یاس شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یکی از نفرات مد نظر وینفرد شفر در بن یاس امارات، آیاندا پاتوسی است. سرمربی سابق استقلال ضمن این که صحبت هایی با مدیر برنامه های پاتوسی داشته، رسما خواستار حضور این بازیکن در تیمش شده است.

از این رو ساشا شفر در ایمیلی به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی خواستار حضور پاتوسی در بن یاس شده است. 

این در حالیست که باشگاه استقلال به دنبال پرداخت قسط سوم پاتوسی به کیپ تاون و تمدید قرارداد او برای فصل جدید است و مدیران این تیم امیدوارند که هافبک افریقایی‎شان را فصل آینده هم در اختیار داشته باشند به خصوص آنکه استراماچونی هم خواهان ماندن این بازیکن در استقلال شده و خود پاتوسی هم دوست دارد در استقلال بماند البته به شرطی که بر سر مسائل مالی با این تیم به توافق برسد.

نکته مهم این ماجرا، علاقه عجیب شفر به پاتوسی است. بازیکنی که در روزهای اول حضورش در استقلال گویا مورد تائید سرمربی وقت تیم نبوده و شفر ضمن مخالفت با جذب او مدعی بود که آیاندا یک بازیکن تحمیلی است اما نهایتا به خاطر کیفیت فنی بالای او نتوانست این بازیکن را کنار بگذارد و پاتوسی تبدیل به یک مهره کلیدی در تیم او شد.

شفر، حالا در شرایطی دست روی پاتوسی گذاشته که به نظر می‎رسد بیشتر از آنکه مسائل فنی در این ماجرا دخیل باشد، پای مسائل غیر فنی وسط است و سرمربی سابق استقلال دوست دارد با گرفتن یکی از مهره‎های کلیدی این تیم، آبی‎ها را به دردسر بیندازد هر چند که مدیران استقلال تمام تلاششان را می کنند که در کنار حل مشکل پروئیچ، زمینه برای ماندن پاتوسی در لیگ برتر را هم فراهم کنند و باید دید نهایتا تکلیف پاتوسی برای فصل جدید چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید