رقابت منچستریونایتد و منچسترسیتی برای جذب یک بازیکن

باشگاه منچستریونایتد پیشنهادش برای به خدمت گرفتن مدافع انگلیسی لسترسیتی را بهبود بخشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد باشگاه منچستریونایتد با بالا بردن رقم پیشنهادی‌اش به باشگاه لسترسیتی برای جذب هری مگوایر، اکنون شانس بیشتری نسبت به منچسترسیتی برای جذب این مدافع انگلیسی دارد. من‌یونایتد که بعد از جذب آرون وان‌بیساکا از کریستال‌پالاس حالا در پی به خدمت گرفتن مگوایر 26 ساله است، تازه‌ترین پیشنهادش به باشگاه لسترسیتی برای خرید این مدافع میانی 70 میلیون پوند است.

همین شبکه تلویزیونی پیش از گزارش داده بود، دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی به اطلاع باشگاه لسترسیتی رسانده‌اند که حاضر به پرداخت 65 میلیون پوند برای جذب مگوایر هستند. طبق این گزارش مدیران باشگاه لسترسیتی اما خواهان افزایش رقم پیشنهادی این دو باشگاه برای جذب مگوایر هستند و می‌خواهند رکورد نقل‌وانتقالات لیگ برتر انگلیس در حیطه مدافعان را که متعلق به فیرجیل فن‌دایک از لیورپول با 75 میلیون پوند است، شکسته شود.

مگوایر که دو سال پیش از هال‌سیتی سقوط کرده به جمع روباه‌ها ملحق شد، اولویتش ترک کینگ‌پاور نیست اما در صورت دریافت پیشنهاد خوبی از باشگاه‌های بزرگ انگلیسی بدش نمی‌آید از لسترسیتی جدا شود.

این مدافع 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2023 با لسترسیتی قرارداد دارد، فصل اخیر در 31 بازی لیگ برتری برای روباه‌ها به میدان رفت و موفق به زدن سه گل هم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید