گزینه های جانشینی پوگبا در منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد سه گزینه را برای جانشینی هافبک فرانسوی‌اش در نظر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس وضعیت پل پوگبا را زیرنظر دارند، بازیکنی که مدیران منچستریونایتد مخالف فروشش هستند، مگر اینکه پیشنهادی 150 میلیون یورویی دریافت کنند. گفته می‌شود رئالی‌ها برای عملی کردن هدف خود در راه جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ حاضرند خامس رودریگس را به همراه گرث بیل و شاید کیلور ناواس وارد این معامله کنند تا بتوانند پوگبا را به خدمت بگیرند. در سوی دیگر یوونتوس هم در تلاش برای بازگرداندن پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین است، بازیکنی که بین سال‌‌های 2012 تا 2016 در یووه بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

پوگبا که تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالیانه‌ای معادل 15 میلیون یورو از این باشگاه دریافت می‌کند، اخیراً از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد به منظور کسب تجربه‌ و چالشی جدید سخن گفت. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند پوگبا هر کاری که بتواند انجام خواهد داد تا در این تابستان منچستریونایتد را ترک کند و حتی در این راه از اولگنار سولسشایر کمک خواهد گرفت تا برای جدایی وی از جمع شیاطین سرخ، وساطت کند.

نشریه «میرر» انگلیس اکنون خبر می‌دهد در صورتی که پوگبا 26 ساله اولدترافورد را ترک کند، سولسشایر بلافاصله از بین سه گزینه‌ای که در نظر دارد، یکی را جانشین این هافبک فرانسوی خواهد کرد. یوری تیلمانس بلژیکی از موناکو، کریستین اریکسن دانمارکی از تاتنهام و جیمز مدیسون انگلیسی از لسترسیتی گزینه‌های مدنظر سولسشایر برای پر کردن جای خالی پوگبا در صورت جدایی‌اش از من‌یونایتد هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید