کولاکوویچ: ایران را دوست دارم، شما بیشتر دوست داشته باشید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: من ایران را دوست دارم شما بیشتر دوست داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: خوشحالم در کنار این مربیان و به همراه تیمم در ارومیه هستم. تعداد زیادی از بازیکنان ایران در این شهر به دنیا آمده‌اند و خوشحالم که در شهر خودشان بازی می‌کنند. بازی‌های سختی داریم چون تیم‌های این هفته در جمع ۶ تیم بالای جدول هستند.

او در پاسخ به این سوال که هفته سوم در حال آغاز است و در رتبه دوم هستیم، فکر می‌کنید هفته پایانی با کدام تیم‌ها در آمریکا هستیم؟ گفت: البته که برای هر بازی و هر روز می‌جنگیم. نهایت سعی ما این است در شیکاگو باشیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که یکی از نگرانی‌های جامعه والیبال این است که چه زمانی او از همه ظرفیت تیم ملی استفاده خواهد کرد؟ گفت: چرا باید اینکار را کنم، پنج بازی را پیروز شدیم از شش بازی و می‌خواهیم برای برد بجنگیم. مثل هنین نیستیم که به فینال فکر نکنیم برای ما مهم است در فینال لیگ ملت‌ها باشیم. همه بازیکنان در یک سطح نیستند. به عنوان مربی صربستان که مدال زیاد کسب کردم می‌خواهم در ایران هم این اتفاق رخ دهد.

او افزود: بعضی از بازیکنان اصلی را اصلاً نمی‌توان تغییر داد. این مربیگری من است و مربی تصمیم می‌گیرد. اگر کسی بهتر می‌داند بیاید و تیم را تحویل بگیرد. من انتظار دارم تمام جامعه والیبال، خبرنگاران و مردم از تیم حمایت کنند. پنج بازی را پیروز شدیم، من ایران را دوست دارم و شما باید بیشتر دوست داشته باشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که دلیل تفاوت سطح بازیکنان استفاده کم از آنها است و با این شیوه پیشرفت نخواهیم داشت؟ گفت: اگر می‌خواهید از همه نفرات استفاده کنید باید به آنها بگویید برد مهم نیست و برای کسب تجربه آمده‌اید، اگر برد نمی‌خواهید این اتفاق ممکن است رخ دهد. در دوره گذشته از شریفی استفاده کردیم ولی او الان در آن وضعیت خوب نیست. بازی تدارکاتی نداشته‌ایم، برخی بازیکنان اصلی هستند و برخی برای حضور در ترکیب اصلی می‌جنگند. نمی‌توانم تشخیص دهم، شما برد می‌خواهید یا کسب تجربه؟ روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم، به همه اعتماد دارم. به طور مثال در بازی ژاپن، مجرد جای موسوی آمد ولی این من هستم که تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که دغدغه اصلی انتخابی المپیک است، چقدر شانس المپیکی شدن داریم؟ گفت: ما می‌جنگیم با تیم‌های مکزیک، روسیه و کوبا ولی الان با قطعیت نمی‌توان گفت. ایران بازی‌های بین‌المللی سختی نداشته است و می‌خواهیم از طریق لیگ ملت‌ها کیفیت تیم را بالا ببریم و برای انتخابی المپیک آماده شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که دو بازیکن جوانان در تیم حضور دارند و آیا اجازه می‌دهد تیم جوانان را همراهی کنند؟ گفت: بایستی هماهنگی کنیم ولی الویت ما تیم بزرگسالان است. دوست داریم با جوانان بازی کنند ولی تیم بزرگسالان مهم است، تقویم مسابقات بزرگسالان و جوانان نزدیک است، سعی می‌کنیم تصمیم خوبی بگیریم، کار سختی است اما تلاش خود را می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید