انتظار داریم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها صعود کنیم

کولاکوویچ: نمی‌توان تیم را یک شبه برای المپیک آماده کرد

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتظار دارد، تیم تحت هدایتش به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از آخرین تمرین تیمش در تهران اظهار داشت: امروز در شرایط سخت و متفاوتی تمرین کردیم و چون جلسه‌ بسیار خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم، تمرین کمی دیرتر شروع شد.

وی ادامه داد: اولین تورنمنت ما مثل سایر مسابقات بسیار سخت است، ولی ما با آماده‌سازی خوبی وارد مسابقات می‌شویم. تیم ایران بدون بازی تدارکاتی دیدارهای خود را در لیگ ملت‌ها آغاز خواهد کرد. البته سایر تیم‌ها بازی تدارکاتی داشته‌اند، ولی زمان آماده‌سازی آنها کمتر از ما بوده است. هر اتفاقی ممکن است در لیگ ملت‌ها بیفتد، ولی تلاش ما برای کسب پیروزی است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم اعم از جوانان و باتجربه‌ها کاملاً  آماده هستند و ما تصمیمات مقتضی در مورد استفاده از بازیکنان را در طول مسابقات خواهیم گرفت. ما تصمیم داریم ترکیب مناسبی از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان را راهی مسابقات کنیم تا نتایج درخور توجهی کسب کنیم. امیدوارم تماشاگران ایرانی نیز در دو هفته‌ای که میزبان هستیم از ما حمایت کنند.

کولاکوویچ در مورد احتمال راهیابی تیمش به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: با شرایطی که تیم آماده شده است، انتظار داریم به جمع شش تیم نهایی راه پیدا کنیم. البته تمام حریفان قدرتمندمان نیز چنین انتظاری دارند، ولی ما در انتظار بهترین اتفاقات هستیم. تیم ایران در تورنمنت‌های قبلی معمولاً شروع خوبی نداشته است، اما این یک قانون نیست و ما قطعاً تلاش می‌کنیم نتایج خوبی در شروع لیگ ملت‌ها به دست آوریم.

وی گفت: ما لیست 25 نفره‌ای را به فدراسیون جهانی والیبال ارائه کردیم و روی هر 25 بازیکن حساب می‌کردیم، ولی تیم‌های پایه ایران نیز مسابقات مهم و سنگینی پیش رو داشتند و ما با دادن چند بازیکن به این تیم‌ها به آنها احترام گذاشتیم. در واقع این وظیفه ما بود که به تیم‌های پایه نیز کمک کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان اظهار داشت: هدف ما راهیابی به المپیک است و باید از تمام مسابقاتی که پیش رو داریم حداکثر استفاده را ببریم. نمی‌توان تیم ملی را یک شبه برای المپیک آماده کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید