احمدزاده: اولین لژیونر تاریخ فوتبال ساحلی ایران در لیگ روسیه هستم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اولین لژیونر ایرانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی روسیه هستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمد احمدزاده در مورد اولین حضورش در لیگ برتر روسیه گفت:‌ برای اولین‌بار است که یک ایرانی به عنوان لژیونر در لیگ برتر روسیه حضور دارد و در حال حاضر در تیم اسپارتاکروسیه بازی می‌کند.

وی در ادامه گفت: حضورم در این تیم هم برای خودشان و هم برای مردم روسیه جالب بود به این دلیل که ایران تیم رنکینگ دوم دنیا بوده و برای اولین‌بار است یک ایرانی در این لیگ بازی می‌کند. متأسفانه بازی اول را به دلیل صادر نشدن آی‌دی‌ کارت از دست دادم اما خدا را شکر در بازی دوم مقابل لوکوموتیو آنقدر خوب بودم که به عنوان بهترین بازیکن شناخته شدم و توانستیم این تیم را سه بر صفر شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر شرایطم خیلی خوب است اما زمان می‌برد که بتوانم با تیم هماهنگ شوم. من در تیمی حضور دارم که ماکاروف کاپیتان تیم ملی روسیه و چند بازیکن ملی‌پوش دیگر این تیم در آن حضور دارند که توانستم بهترین بازیکن زمین شوم. امروز هم قرار است در مهم‌ترین بازی دربی مسکو‌ بین اسپارتاک و زسکا مسکو که بازی دربی و مهمی است بازی کنم. ان‌شاءالله بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

احمدزاده در مورد استعفا و رفتن اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اوکتاویو سال‌ها است که در ایران حضور دارد و ما توانستیم با وی موفقیت‌های خوبی کسب کنیم. اما وی به خاطر مشکلات خانوادگی که داشت اعلام کرد که دیگر نمی‌توانم در ایران حضور داشته باشم و خانواده‌ام به من احتیاج دارد.

وی افزود: عباس هاشم‌پور در حال حاضر به جای اوکتاویو تیم را هدایت می‌کند و دو اردو هم تا به امروز برگزار شده و همه بازیکنان به غیر از من در اردو حضور دارند.

احمدزاده در پایان گفت: ان‌شاءالله که تیم ملی بتواند در انتخابی المپیک ساحلی موفق شود و بتوانیم ناکامی قهرمانی آسیا را جبران کنیم. البته تیم ملی کمبودهای زیادی دارد و این تیم احتیاج دارد بازی‌های دوستانه زیادی با تیم‌های مطرح دنیا برگزار کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید