دست نشان: یک فوتبال ناب شمالی مقابل تیم جنوبی ارائه می دهیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر، گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌مان، ارائه یک فوتبال ناب شمالی مقابل تیم جنوبی بوده و می‌خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان با اشاره به حساسیت بالای بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی اظهار کرد: یک بازی حساس مقابل فولاد خوزستان درپیش داریم، بازی از قبل برایمان سخت بوده و در حال حاضر سخت‌تر شده است، فولاد هفته گذشته شکست غیرمنتظره‌ای داشته است و در هفته جاری باانگیزه‌تر بازی می‌کند، مشکلی بر مشکلات ما که همانا عقب ماندن از تیم‌های دیگر است، اضافه می‌کند.

وی با بیان اینکه مقابل فولاد خوزستان محکوم‌به پیروزی هستیم، تصریح کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌مان، ارائه یک فوتبال ناب شمالی مقابل تیم جنوبی بوده و می‌خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به تغییرات سپیدرود در هفته‌های اخیر، گفت: فولاد تیم منظمی بوده و در خط دفاع و حمله بازیکنان باتجربه‌ای دارد، شیمبا یکی از مسن‌ترین بازیکنان این تیم است ولی فوتبال بانشاطی بازی می‌کند و خطرناک‌ترین بازیکن این تیم است، زبیدی و بیت سعید نیز به قدرت تهاجمی این تیم اضافه می‌کند.

دست‌نشان با بیان اینکه سپیدرود روند رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: برای نجات سپیدرود تمام تلاشمان را می‌کنیم، هنوز با تیم ایدآل مان فاصله داشته و این راه سخت را هموار می‌کنیم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان سپیدرود، تصریح کرد: به دلیل بازی در زمین چمن مصنوعی، همواره با مشکلات مصدومیت دست‌و پنجه نرم می‌کنیم، بیات، امیر منصوریان و علی عباسی را در دیدار مقابل فولاد خوزستان در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به حمایت هواداران سپیدرود رشت از تیم، گفت: هواداران نقش بسزایی در روند رو به رشد سپیدرود داشته‌اند، مردم گیلان نگران سپیدرود بوده و آرزوی ماندن سپیدرود در لیگ برتر رادارند، از هواداران می‌خواهم در دیدار مقابل فولاد، ورزشگاه را پر کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید