دست نشان و مایلی‌کهن، گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود/ جی پلاس

علی کریمی ظهر امروز با انتشار متنی پایان همکاری قطعی و رسمی خود را با باشگاه سپیدرود اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از جدایی علی کریمی از مالکیت و مربیگری سپیدرود و واگذاری باشگاه به اداره‌ ورزش و جوانان استان گیلان، این تیم تمرینات خود را پیگیری نکرده و مشخص هم نیست برای بازی روز جمعه مقابل استقلال‌خوزستان چه برنامه‌ای دارد و با تفکرات کدام مربی وارد زمین می‌شود. در اینکه علی کریمی دیگر هدایت سپیدرود را بر عهده نخواهد داشت شکی نیست اما چه کسی این تیم را ارنج می‌کند و به مصاف استقلال‌خوزستان می‌فرستد مبهم است و جای سوال دارد. 

استقلال‌خوزستان هم البته وضعیت مناسبی را تجربه نمی‌کند. این تیم بعد از کسر 6 امتیاز، در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و اوضاع و احوال خوبی ندارد. کریم بوستانی مثل علی کریمی از هدایت استقلال‌خوزستان استعفا داده و ادامه‌ کار را به کریم قنبری سپرده. مربی سابق استقلال‌خوزستان که پیشتر همراه بوستانی بود ما حالا باید به تنهایی مسئولیت فنی این تیم را بر عهده بگیرد. 

در سپیدرود بحث اصلی این است که محمدرضا مهدوی به عنوان یک بازیکن باتجربه، این تیم را مقابل استقلال‌خوزستان هدایت کند. البته مدیران ورزش استان گیلان و شهر رشت هم بیکار ننشسته و مذاکره با چند مربی بیکار را آغاز کرده‌اند. مربیانی چون نادر دست نشان و محمد مایلی‌کهن که برای حضور در سپیدرود چراغ سبز نیز نشان داده‌اند. دست نشان بعد از اخراج از مس‌کرمان بدون تیم است و بدش نمی‌آید با سپیدرود دوباره به لیگ برتر برگردد. بخصوص که او در رشت هم محبوب است و همراه با پگاه خاطره‌های خوبی را از خود بر جا گذاشته. 

محمد مایلی‌کهن که اهل خمام- شهری بین رشت و انزلی- است، آخرین تجربه‌ خود را در استان گیلان و باشگاه ملوان پشت سر گذاشته و البته در این تیم روزهای موفقی را هم رقم زده است. هر چند در نهایت نتوانست همراه با ملوان مجوز صعود به لیگ برتر را دریافت کند. باید ببینیم آیا برنامه‌ مسئولان ورزش استان گیلان برای جذب یکی از این دو مربی به سرانجام می‌رسد یا همچنان سپیدرود بدون مالک و کادر فنی به کار خود ادامه خواهد داد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید