خبر کنار گذاشتن دو بازیکن ما درست نیست

دست نشان: می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم به تراکتورسازی بزنیم

نادر دست نشان درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل تراکتورسازی حرف های جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: به همه شما خبرنگاران خسته نباشید و تبریک می‌گویم. به هواداران تیم هم تبریک می‌گویم که امروز سنگ تمام گذاشتند و نتیجه آن را دیدند که بازیکنان با تعصب تا اخر تلاش کردند. بازی سختی بود. تراکتورسازی برای قهرمانی مهیا بود. کمتر تیمی می‌تواند مقابل تراکتور چنین موقعیتی داشته باشد. بچه‌های ما خودباوری داشتند و نترسیدند. 

وی افزود: از روی غافلگیری گل خوردیم اما در ادامه با ارائه فوتبال خوب گلهای بعدی را زدیم. ما از فاصله بین دفاع حریف استفاده کردیم و گلهای دوم و سوم را به تراکتورسازی زدیم. خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم. تراکتورسازی هم تلاش خودش را کرد. نیمه اول تراکتورسازی موقعیت داشت که فوروارد آنها توپ را به بیرون زد. ما تیم تراکتورسازی را که بازی ترکیبی انجام می‌داد مجبور کردیم به توپ‌های بلند رو بیاورد.


دست‌نشان در ادامه صحبت‌هایش درباره صحبت‌های لیکنز مبنی بر اینکه گفته بود ما گلها را به سپیدرود هدیه دادیم، تصریح کرد: او مربی خارجی است و می‌تواند هر نظری داشته باشد. من هم به نظر او احترام می‌گذارم. اگر دروازه‌بان تراکتورسازی اشتباده کرد، دروازه‌بان ما هم اشتباه کرد و از روی غافلگیری گل خوردیم. بازیکن اشتباه می‌کند اما ما گل دوم و سوم را چطور زدیم؟ می‌دانستیم اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و استوکس بار فنی زیادی سمت راست ایجاد می‌کنند. شنانی را در نیمه اول، جواد آقایی و بلبلی در نیمه دوم را به زمین آوردیم که کناره‌ها را می‌بستند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه تراکتورسازی نه برای ما نه برای خودش سورپرایزی نداشت، یاداور شد: تراکتورسازی سورپرایزی نداشت و مدلی بازی می‌کرد که ما می‌خواستیم. در نیمه اول هافبک‌ها ما بازتر بازی می‌کردند اما با دفع توپ رو به ضد حمله می‌آوردیم. ما روی ضد حمله‌ها کار کرده بودیم. ضدحمله با پاس‌های کوتاه و ترکیبی از برنامه‌های ما بود. برای ما مهم این بود که به موفقیت برسیم.

دست‌نشان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید معمولا در تعویض‌های رو به پایان بازی مربیان از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنند اما شما بازیکنان جوانی را در این بازی حساس به میدان فرستادید و ریسک کردید، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم ترکیب تجربه و جوان می‌تواند عامل موفقیت باشد. جواد آقایی را به زمین آوردیم که خیلی خوب بازی کرد. عباسی را هم به میدان فرستادیم. باید به جوانان اعتماد کرد. در گذشته هم اتفاق افتاده که بازیکنان بزرگ از دل نوجوانان و جوانان بیرون آمده‌اند. من این شهامت را داشتم که از بازیکنان جوان استفاده کنم. حسرت چند بازیکن امید را می‌خورم که اسم‌شان رد شده با ما تمرین می‌کنند اما اجازه استفاده از آنها را نداریم. لطف خداست که توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

وی همچنین درباره اینکه قبل از حضور در تیم سپیدرود نتایج را پیگیری می‌کردید، اظهار داشت: از پیوستن به این تیم که هواداران عاشق و بازیکنان جوان دارد خوشحالم. من بازی آنها را حتی زمانی که خداداد و کریمی بودند دنبال می‌کردم. من حتی روی لطفی و منصوریان که بازیکنان من نبودند شناخت داشتم. می‌دانستم این تیم با برنامه جدید می‌تواند موفق شود. این برد هم یکی از بردهای ما بوده اما 5 بازی مهم و 5 فینال دیگر داریم. کار ما هنوز تمام نشده و این بازی شروعی است مبنی بر اینکه سپیدرود می‌تواند موفق شود. این تیم می‌تواند در بازی‌های خانگی به برتری برسد و در بازی‌های خارج از خانه هم مساوی یا برد کسب کند. مهم این است که بتوانیم بازی‌های آینده را ببریم.


دست‌نشان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید مدیر تیم شب گذشته پستی را منتشر کرده و نوشته دو بازیکن را در میهمانی گرفته‌ و اخراج و توبیخ کرده‌اند، گفت: در جریان نیستم. شنیدم که گفتند ما 2 بازیکن را کنار گذاشتیم اما درست نیست. ظهر وقتی اسامی را اعلام کردیم هر 20 بازیکن در اردو بودند. فکر می‌کنم شیطنت شده تا روند رو به رشد تیم ما را تخریب کنند. ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. وظیفه ماست کنترل کنیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید