دست‌نشان: نیاز به زمان داریم/ بازی با پیکان سنگین بود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی با پیکان سنگین بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از تساوی 2-2 برابر پیکان با تبریک فرا رسیدن سال نو و تسلیت از دست رفتن شماری از هموطنان‌مان به دلیل وقوع سیل گفت: یک بازی سنگین بود چون آنها تیم بسیار پرمهره‌ای هستند و با برنامه بازی می‌کردند. هدفشان این بود که خط هافبک ما را خلع سلاح کنند. در نیمه اول هم با ارسال‌هایی که پشت مدافعان ما داشتند، در این کار موفق بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی آنها را پیش‌بینی کردند و در واقع بازیکنان پیکان را خنثی کردند و حریف هم در برنامه‌های تیمی‌شان موفق نبودند و مجبور به ارسال از کناره‌ها شدند. در نیمه اول یکی دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست دادیم. پیکان هم در نیمه اول شرایط خوبی داشت.

دست نشان گفت: در نیمه دوم متاسفانه روی اشتباهات خودمان دو گل دریافت کردیم. در گل اول پشت محوطه جریمه‌مان خیلی خالی بود و در گل دوم هم بازیکن جوان ما سُر خورد و کاپیتان آنها صاحب توپ شد و تبدیل به گل کرد. در مجموع باید به هواداران سپیدرود رشت تبریک گفت که این بازی را که 2 بر صفر عقب افتادیم توانستیم برگردانیم آن هم در مقابل تیمی که 3-4 بازیکن امید در آن بازی می‌کردند. کم‌تجربگی یک مقدار اذیت‌مان کرد ولی خوشحالم که بچه‌ها توانستند شکست را به مساوی تبدیل کنند. پیکان در اواخر نیمه دوم هم که 10 نفره شدیم روی ضد حملات مقابل دروازه ما خطرناک ظاهر شدند که خوشبختانه دفاع و دروازه‌بان ما خوب عمل کردند. ما هم 2-3 موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم. به هر حال زیبایی‌های فوتبال به همین است و با توجه به اینکه 10 نفره شدیم زورمان نرسید که به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای اینکه بهتر شویم به زمان نیاز داریم. بچه‌ها باید در دفاع و حمله بهتر عمل کنند. در ضد حملات و ضربات ایستگاهی آسیب‌پذیر هستیم. خوشبختانه در تمریناتی که در این 2-3 هفته انجام دادیم ضربات ایستگاهی را حل کردیم ولی روی ضدحملات باید بیشتر کار کنیم. روی گردش توپ هم کار کردیم ولی باید تمرینات بیشتری داشته باشیم. بازیکنان باید به اعتماد به نفس بیشتری برسند تا بهتر کار کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید