آخرین نرخ سکه ، طلا و دلار در بازار امروز

قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته 30 هزار تومان افزایش یافت اما نرخ دلار نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز چهارشنبه در بازار آزاد، قیمت سکه تمام طرح جدید را  ۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان اعلام کرد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش ۳۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد، هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۵۵ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۳۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت دلار کاهش یافت

 روز دوشنبه قیمت دلار روندی افزایشی را از سر گرفت اما از روز گذشته با مهار قیمت دلار از سوی بازارساز وضعیت تغییر کرد. بر این اساس صرافی‌ها دلار را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان از مردم می‌خرند. قیمت دلار در بازار آزاد نیز کاهشی محسوس را شاهد بود. صرافان می‌گویند دلیل مهم عدم افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر، بالا رفتن حجم حواله های درهم است.

 امروز در بازار آزاد هر دلار ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان قمیت خورده است، این در حالی است که دیروز قیمت ها بالاتر از ۱۴ هزار تومان بود.

 اسکناس یورو نیز در صرافی ها ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می شود و صرافی ها، اسکناس یورو را به قیمت ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان از مردم می خرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید