روند نزولی قیمت سکه و طلا/ نرخ دلار کاهش یافت+ جزییات

نرخ سکه و طلا در نخستین ساعات امروز کمی افزایش یافت اما در ظهر قیمت ها دوباره روند نزولی یافت. دلار امروز با کاهشی اندک نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته در کانال ۱۲ هزار تومان معامله می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  رییس کمسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: در نخستین ساعات شروع معاملات، نرخ سکه و طلا کمی افزایش یافت و در ظهر امروز قیمت ها دوباره روند نزولی یافت. 

محمد کشتی آرای افزود: صبح امروز اونس جهانی طلا به ۱۳۰۳ دلار رسید و در مقابل نرخ ارز کمی کاهش یافت. این روند سبب شد تا نرخ سکه و طلا در بازار کمی پایین بیاید. 

وی بیان کرد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شروع معاملات به نرخ ۴میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید و در ظهر امروز با ۲۰هزار تومان کاهش به نرخ ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله شد. 

وی عنوان کرد: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز اکنون به نرخ ۴میلیون و ۴۲۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان و سکه های گرمی هم ۸۶۵هزار تومان داد و ستد می شود. 

کشتی آرای گفت: حباب سکه کوچک با افزایش مواجه بوده و در مجموع حباب سکه با ۴۰هزار تومان افزایش به ۴۸۰هزار تومان رسیده است. 

وی درباره نرخ طلا توضیح داد: هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت برابر با یک میلیون و ۸۲۰هزار تومان بود که تا ظهر به یک میلیون و ۸۰۸ هزار تومان کاهش یافت. 

این فعال بازار طلا و جواهر گفت: هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار ۴۱۷هزار و ۵۰۰تومان معامله می‌شود. 

از قیمت دلار چه خبر؟

 صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۱۲ تومان و ۷ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و ۶ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۹۰۶ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت خرید امروز دلار و یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل کاهش یافته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید