استقلال یک -نساجی مازندران صفر؛

گلزنی مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نساجی با پیروزی شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم استقلال به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 42 تک گل نیمه نخست این مسابقه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، پاتوسی، علی کریمی، فرشید باقری، ایسما، مرتضی تبریزی و محسن کریمی.

ترکیب تیم نساجی: محمدامین رضایی (حامد لک - 29)، مجتبی ممشلی، توتادزه، محمد آبشک، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری، آرفنگ دافه و حامد شیری.

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه 10: ارسال خطرناک پاتوسی روی دروازه نساجی پس از برخورد به بازیکنان استقلال به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: فرار محسن کریمی پشت مدافعان نساجی می‌رفت تا این بازیکن را در موقعیت تک به تک با رضایی قرار دهد که مدافعان نساجی با تیزهوشی توپ را دور کردند.

دقیقه 12: شوت محکم فرشید باقری از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و در ادامه هم ضربه ایسما در آغوش محمدامین رضایی قرار گرفت.

دقیقه 18: پاس زیبای فرشید باقری در گوشه محوطه ششقدم نساجی به پژمان منتظری رسید که ضربه این بازیکن را محمدامین رضایی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 29: پس از مصدومیت محمدامین رضایی، حامد لک به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 32: ضربه زیبایی آرفنگ دافه از پس از برخورد به پای روزبه چشمی به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و برگشت داده شد. این اولین فرصت شاگردان جلالی در این مسابقه بود.

دقیقه 37: نفوذ ایسما از جناح راست دفاع نساجی و پاس در عرض این بازیکن در یک رفت و برگشت توپ را روی خط محوطه جریمه به فرشید باقری رساند که ضربه فنی این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: فرشاد فرجی از تیم نساجی مازندران با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 39: پاس در عمق پاتوسی برای مرتضی تبریزی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که در این لحظه داور خطای مدافع نساجی را روی بازیکن استقلال اعلام و نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 40: اکبریان اولین کارت زرد مسابقه را به مهرداد عبدی نشان داد.

دقیقه 42: مرتضی تبریزی ضربه پنالتی اعلام شده به سود استقلال را تبدیل به گل کرد تا شاگردان شفر با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید