سرمربی ماشین‌سازی تبریز می‌گوید چیزی که داربی تبریز را متمایز می‌کند، این است که الفاظی که در سایر داربی‌ها به کار برده می‌شود در داربی تبریز وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر اظهار کرد: ما فردا میزبان تیم تراکتور هستیم و بازی سختی برابر تراکتور در پیش داریم. من هفت سال است که شرایط بازی‌های داربی را تجربه می‌کنم و در مشهد چندین بار در تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده تجربه آن را داشته‌ام. اما چیزی که داربی تبریز را متمایز می‌کند، این است که الفاظی که در سایر داربی‌ها به کار برده می‌شود در این شهر وجود ندارد. خوشحالم که جو تبریز از این قائده جدا است و مردم تبریز و آذربایجان به آن فرهنگ رسیده‌اند و این مساله نقطه عطف مهمی به حساب می‌آید.
او ادامه داد: ما با توجه به بضاعتی که داریم برای بردن وارد میدان می‌شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم. از شرایط سخت هفته‌های گذشته رد شدیم و بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند. بازیکنان تراکتور آنقدر بزرگ هستند که خدایی نکرده نیازی برای وا دادن تیم ماشین‌سازی داشته باشند. تراکتوری که سپاهان و استقلال را شکست داده، نیازی به وا دادن تیم ماشین‌سازی ندارد و حتی از تیم ما شکست بخورد، قدرت جبران این نتیجه را در بازی‌های آینده خواهد داشت.
مهاجری افزود: ما در سال گذشته در پنج هفته پایانی با پدیده، با تیم‌هایی قرار بود به میدان برویم که در کورس قهرمانی بودند و به نظرم شهری که در فوتبال قدمت دارد، اجازه نمی‌دهد در مسائلی که در فوتبال وجود دارد از جمله تبانی و… ورود کند. در چنین شهری نباید کسی به خودش اجازه دهد که بحث‌های غیراخلاقی کند و اینکه آقای زنوزی مالک دو باشگاه است، نباید کسی به خودش اجازه دهد که پیش داوری کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم اعتقاد قلبی‌ام را کتمان کنم. من دوست دارم تراکتور قهرمان شود. پدیده هم احتمالاً سهمیه بگیرد. اما دیدید که در مقابل پدیده با تمام وجود جنگیدیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم. فردا بحث ماشین‌سازی و تراکتورسازی نیست و موضوع فقط به هواداران و فرهنگ بالای این تیم برمی‌گردد. اکنون باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که بازیکن خارجی‌مان را در فهرست هجده نفره قرار دهیم و پاداش خوبی هم در صورت برد برای بازیکنان در نظر گرفتیم. امیدوارم با یک فوتبال آبرومندانه و اعتلای فوتبال آذربایجان وارد میدان بشویم.
مهاجری گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و آرزوی قهرمانی تراکتور را در قلب خود داریم.
سرمربی ماشین‌سازی درباره بازیکن خارجی جدید تیمش گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم کارت بازی او را برای بازی فردا بگیریم. او درگیر کارهای اداری تیم قبلی‌اش است و اگر امشب بتواند برگردد، می‌توانیم کارت بازی او را آماده کنیم.
او درباره انتخاب شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی این بازی گفت: بنیان دیزل ورزشگاه کوچکی است و قطعاً حضور پر تعداد تماشاگر می‌تواند لذت زیادی به بازیکنان بدهد. نظر شواری تأمین این بود که این بازی در یادگار امام تبریز برگزار شود و ما هم از این مساله استقبال کردیم و می‌خواهیم از حضور پرتعداد تماشاگران لذت ببریم.
مهاجری درباره این که قرار است با فرزند خود در تیم رقیب روبه‌رو شود گفت: از زیبایی‌های فوتبال است اما نمی‌دانم از این موضوع به عنوان داستان رستم و سهراب نگاه کنم یا خیر. این مساله در بازی فردا مشخص می‌شود.
وی درباره این که فرزندش گفته که می‌خواهم از پدرم عیدی بگیرم اظهار کرد: من این عیدی را به عنوان یک پس گردنی به او می‌دهم!
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.