گزارش جی پلاس؛

حضور بانوان در بازی ایران – ترینیداد و توباگو/ ادامه انتخاب گزینشی خانم‌ها در آزادی؟

فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال آزمایش حضور گزینشی بانوان در ورزشگاه آزادی در حین بازی‌های ملی و بسیار مهم باشگاهی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی ایران در ادامه آماده سازی خود برای شرکت قدرتمند در جام ملت‌های آسیا، پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو می‌رود. تماشای این دیدار برای طرفداران تیم ملی رایگان است.

از سوی دیگر، بانوان که به تازگی تجربه حضور در بازی ایران – بولیوی و پرسپولیس – کاشیما آنتلرز ژاپن را به دست آوردند، خواستار حمایت از ایران در این بازی ملی هستند.

با این وجود فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال آزمایش و خطای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها درحین بازی مردان است تا تمام نواقص موجود را رفته رفته برطرف کند. از همین رو همچنان ورزشکاران تیم های ملی، خانواده ورزشکاران و خبرنگاران می‌توانند با هماهنگی های صورت گرفته، روز پنچ شنبه در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

نکته مثبت در بازی ایران و کاشیما آنتلرز هماهنگی فدراسیون فوتبال با نهادهای مربوطه برای ورود آن دسته از بانوانی بود که بدون هماهنگی مقابل درب‌های ورزشگاه آزادی حاضر شدند و خواستار ورود به ورزشگاه بودند. در نهایت نیز حدود 200 تماشاگر خانم پس از گذشت دقایقی از بازی پرسپولیس با نماینده ژاپن وارد ورزشگاه شدند و این دیدار را که دست کمی از بازی ملی نداشت، تماشا کردند.

باید دید فدراسیون فوتبال تا پایان سال 97 قادر به فراهم کردن شرایط لازم در ورزشگاه آزادی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهد بود یا همچنان آزمون و خطا برای حضور بانوان روی سکوهای آزادی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید