حسین اخوت شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه و محدودیت های کشورمان ، فدراسیون فوتبال بیش از حد توان خود برای تیم ملی فوتبال وقت و پول هزینه کرده اگرچه در فوتبال حرفه ای، جای هزینه بیشتر هم وجود دارد.
وی با اشاره به هم گروهی تیم ملی کشورمان با تیم های اسپانیا و پرتغال در جام جهانی روسیه بیان کرد:پیش از قرعه کشی جام جهانی بسیاری از مردم علاقه داشتند تیم ایران در گروه ساده تری قرار بگیرد تا بتوانیم برای نخستین بار به دور دوم صعود کنیم در حالی که هر 32 تیم راه یافته به جام جهانی روسیه از بهترین ها در قاره خود بوده و در مسابقات روسیه با تدارکات بهتر و بیشتری به میدان می آیند.
مدیر تیم ملی فوتبال امید کشور در ادامه با تاکید بر اینکه حتی اگر شرایط طبقه بندی به گونه ای بود که تیم ایران با تیم های دیگری بازی کند، باز هم آرامش خاطر نداشتیم، یادآور شد: فوتبال مجموعه ای از علوم مختلف است که برایند آن می تواند نتایج را در زمین رقم بزند اما بازی با تیم های قدری چون اسپانیا، پرتغال و مراکش می تواند بر فوتبال کشور اثرگذار باشد.
اخوت اضافه کرد: بازی با تیم های صاحب نام و قرار گرفتن در برابر بازیکنانی چون رونالدو توجه طرفداران فوتبال در سراسر جهان را به سمت ما جلب کرده و این موضوع برای رشد و پویایی فوتبال ما بسیار موثر است.
وی با اشاره به توان بالای تیم های هم گروه ایران گفت: این فرصت را داریم که از چند ماه مانده به شروع مسابقات با برنامه، انسجام و آمادگی کامل جسمانی و روانی راهی روسیه شویم و از طرفی ورزشکاران ایرانی نشان دادند که از نظر فرهنگی در برابر تیم های بزرگ تر بازی های به مراتب بهتری را از خود نشان می دهند.
مدیر تیم های فوتبال باشگاه نیروی زمینی ارتش، صعود از مرحله گروهی جام جهانی را سخت دانست و افزود: با این وجود نشدنی نیست و همه سرنوشت ما به مسابقه نخست و بازی با مراکش بستگی دارد و هریک از این 2 تیم در صورت برنده شدن در بازی نخست می توانند به صعود با اسپانیا یا پرتغال امیدوار باشند.
اخوت تاکید کرد: جام جهانی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای جهان فرصت خوبی برای وحدت و همدلی دولت و مردم است تا بتوانند با کمک هم برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
با انجام قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ایران با سه تیم اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.
نخستین دیدار تیم ملی ایران در برابر تیم مراکش خواهد بود.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.