به گزارش ایرنا، در این دیدار که صبح چهارشنبه در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، اولیویرا دو ناسیمنتو ویلیامز در دقیقه 9 این دیدار نخستین گل را برای آذربایجان به ثمر رساند و همین بازیکن در دقیقه 11 دومین گل را برای آذربایجان به ثمر رساند.
همچنین 'تاکو پاول' در دقیقه 25 اولین گل را و 'مندونکا دا روسا لئوناردو ' در دقیقه 32 دومین را برای تیم قزاقستان به ثمر رساند.
تاکو پاول در دقیقه 36 سومین گل را برای قزاستان و 'کاروال‌هو ویللا دوسانتوز رافائل' در دقیقه 39 سومین گل تیم آذربایجان را به ثمر رساند.
در نیمه اول برتری نسبی با تیم آذربایجان بود و این تیم توانست به گل هم برسد؛ در ادامه تیم قزاقستان از صلابت بازی اول برخوردار نبود و از موقعیت‌ های ایجاد شده خوب استفاده نکرد.
در ادامه باز هم این تیم آذربایجان بود که توانست به گل برسد و بازیکنان چندملیتی این تیم بار دیگر کیفیت برتر خود را در زمین به نمایش گذاشتند تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم آذربایجان به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم قزاقستان برای جبران به زمین آمد و شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار داد و از همین طریق توانست ساختار دفاعی آذربایجان را بشکند و به گل هم برسد.
در ادامه تیم آذربایجان که به دنبال تمرین پاور پلی در این مسابقات دوستانه بود، گل دوم را از تیم قزاقستان بر روی یک اشتباه فردی دریافت کرد تا بازی به تساوی برسد.

در این دیدار تیم ملی قزاقستان با ارائه بازی بهتر ضمن جبران نتیجه توانست از حریف هم پیش بیافتد اما نتوانست نتیجه را حفظ کند تا تیم آذربایجان با گل لحظات آخر بازی را به تساوی بکشاند.
برای تیم جمهورزی آذربایجان در این دیدار حسین‌لی روفشان، تلس مارتینز تیاگو، ملو بورکس ادواردو، فارزالیف ریزوان، ناسیمنتو واستوز گابریل، کوردوف امین، حمزایف سمیر، عاطایف ایسا، سولطانوف رنات، کوفداروف رامیز، کاردوسو اورتون، اولیویرا دو ناسیمنتو ویلیامز، ممدوف سیمور و کاروال‌هو ویللا دوسانتوز رافائل به میدان رفتند.
هدایت این تیم را داسیلوا ژوزه السیو بر عهده دارد.

همچنین برای تیم قزاقستان هم وی ملو ویرا لیت لئنواردو، یسنامانوف چینگیز، مندونکا دا روسا لئوناردو، داسیلوا نیگریروس داگلاس، تورساگولاف دوئورن، شامرو گریگوری، کناب آرنولد، تورگزائین رینات، ژامانکولوف سریک، لیمانوف دیموک بامت، پرشین میخایل، تاکو پاول، اکبلیکوف آلبرت و اروازوف بیرژن بازی خواهند کرد هدایت این تیم را ریکاردو کاکائو بر عهده دارد.
مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال اصفهان روز یکشنبه گذشته جاری با حضور تیم‌های ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان آغاز ‌شد و تا امروز ( چهارشنبه ) ادامه می یابد.
ت 6020 / 7150 /
خبرنگار: علیرضا حکیمیان** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.