به گزارش ایرنا، ' محمد ناظم الشریعه ' یکشنبه شب پس از تساوی تیم ملی ایران برابر تیم جمهوری آذربایجان در نشست خبری افزود: به علت اینکه برای حضور در این مسابقات تمرینات کمی را پشت سرگذاشته بودیم، در نیمه نخست این دیدار نتوانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم اما در نیمه دوم شرایط تیم راضی کننده بود.
وی ادامه داد: ملی پوشان در برخی دقایق بازی ناهماهنگ بازی کردند، اما رفته رفته هماهنگی آنها بیشتر شد و بطور حتم در بازی ‌های آینده با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تیم های حاضر در این تورنمنت از بهترین های جهان هستند به ویژه تیم های قزاقستان جمهوری آذربایجان و بطور کلی تیم های آسیای میانه بازی های درگیرانه و قدرتمندی ارائه می کنند.
ناظم الشریعه با اشاره به اینکه تیم فوتسال ایران در این مسابقات باید با تیم های قزاقستان و روسیه بازی کند، پیش بینی کرد که 2 بازی دیگر تیم ملی فوتسال سخت باشد.
همچنین سرمربی تیم فوتسال جمهوری آذربایجان در این نشست خبری گفت: ایرن یک تیم بین‌المللی که از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد بنابراین بازی با این تیم کاملا حرفه ‌ای دنبال شد.
'داسیلوا ژوزه آلسیو' ادامه داد: سبک و اساس اصلی بازی تیم جمهوری آذربایجان درگیرانه و فیزیکی است، گرچه تیم ما برای این مسابقات تنها یک هفته تمرین کرده است اما توانستیم مقابل ایران بازی خوبی ارائه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: مقابل هواداران ایرانی کسب تساوی برابر تیم ملی ایران نتیجه‌ای راضی کننده به شمار می رود.
تیم فوتسال کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات بین المللی چهارجانبه اصفهان مقابل تیم جمهوری آذربایجان به نتیجه مساوی دست یافت.
در این دیدار که عصر یکشنبه در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، تیم فوتسال کشورمان به نتیجه مساوی سه بر سه رضایت داد.
گل های تیم فوتسال کشورمان را در این دیدار علی اصغر حسن زاده در دقیقه چهار، حسین طیبی در دقیقه پنج و محمد شجری در دقیقه 28 به ثمر رساندند.
گل های تیم جمهوری آذبایجان نیز در دقایق 2 توسط گابریل باتوس، 11 توسط کاروالهو ویولا و 40 توسط تلز مارتینز به ثمر رسید.
علی حفیظی و محمد بیاتی از کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
پیش از این دیدار نیز تیم قزاقستان با نتیجه سه بر سه تیم قدرتمند روسیه را متوقف کرد.
در ادامه این مسابقات عصر فردا ( دوشنبه ) جمهوری آذربایجان با روسیه و تیم ملی کشورمان با قزاقستان دیدار می کنند.
مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال اصفهان عصر امروز ( یکشنبه ) با حضور تیم‌های ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان آغاز ‌شد و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه می یابد.
/6020/ 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.