به گزارش ایرنا، محمد ناظم‌الشریعه روز یکشنبه در نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان افزود: این دیدارها می تواند با جوانگرایی که در تیم ملی صورت گرفته‌ است به ما کمک کند.
وی با بیان اینکه با تیم ملی فوتسال روسیه هر سال در این زمان بازی می‌کردیم گفت: خوشحال هستیم که تیم‌های آذربایجان و قزاقستان که در حال پیشرفت هستند نیز در کنار ما حضور دارند و فکر می‌کنم با این سرعت پیشرفت، آینده فوتسال از آن این منطقه یعنی آسیای مرکزی است.
وی گفت: در تیم‌های لیگ برتر کمتر به جوانان بها داده می شود زیرا به دنبال نتیجه هستیم، بازیکن جوان نیاز به تمرین دارد و نمی‌ شود بازیکن و بی تجربه به تیم ملی دعوت کرد.
وی با تاکید بر حمایت از تیم های پایه گفت: باید با تشکیل تیم های پایه بازیکنان را برای بازی های بزرگ تر آماده کنیم که این کار آرام آرام انجام می گیرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه نیز در این گفت وگو با اشاره به همکاری های تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: این دو تیم فوتسال نتایج خوبی به دست آوردند و موفق هستند.
سرگی اسکورویچ افزود: تیم های ایران، قزاقستان و آذربایجان برترین های فوتسال آسیا هستند و حضور رقابت با آنها افتخار بزرگی است.
وی افزود: تیم ملی روسیه برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌ شود تا برای کشور خود افتخار آفرینی کنیم.
خوزه السیو داسیلوا سرمربی تیم ملی فوتسال آذربایجان نیز از فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این مسابقات قدردانی کرد و گفت: اولین دوره حضور در مسابقات قهرمانی اروپا را در پیش داریم و خوشحالم که با تیم ملی فوتسال روسیه تیم دوم جهان، تیم ملی ایران تیم سوم جهان و اول آسیا و همچنین قزاقستان روبه رو خواهیم شد.
وی اظهار کرد: امیدوارم دیدارهای خوب و کیفیتی را به نمایش بگذاریم.
تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان از عصر یکشنبه دوازدهم آذر با حضور تیم‌های ملی فوتسال ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود.
ت/6994/8114 خبرنگار اکبری دریافت کننده:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.