هدیه ویژه نکونام برای بازیکن نساجی در صورتی که آقای گل شود

کاپیتان سابق تیم‌ملی افتخار بازی مقابل نسل طلایی لالیگا را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد نکونام این روزها به دور از حواشی فوتبال، در ورزشگاه کارگران همراه با کادر فنی‌اش تنها و تنها روی نساجی مازندران تمرکز کرده است. او مدام می‌گوید آنها مسئولیت سنگینی در قبال استان مازندران و طرفداران فوتبال در این استان دارند. نکونام از جمله بازیکنانی است که در دوران بازیگری‌اش افتخارات زیادی به دست آورد. او سال‌ها در لالیگا بازی کرد، جایی که معدن ستاره‌های فوتبال جهان بود.

یک روزنامه ورزشی امروز گفت‌و گویی با کاپیتان سابق تیم ملی داشته که پر از نکته خوب است. نکونام درباره تقابل با نسل طلایی فوتبال جهان حرف زده، از بازی مقابل رونالدینیو، روبینیو، رونالدو، مسی، گوتی، اینیستا، فابرگاس، ژاوی و در نهایت پویول حرف زده است. او در بخشی از حرف‌های خود گفته در دیدارهای بارسا، به حرکات کارلوس پویول دقت زیادی می‌کرد. نکونام حتی تاکید کرده برای کاپیتانی، از پویول الگوبرداری می کرد. او گفت: «پویول بازیکن خاصی بود. او همیشه با تمام وجودش در زمین بازی می‌کرد. ویدئویی که اخیرا از او منتشر شده، در واقع کوچکترین کارهایی است که در زمین مسابقه انجام می داد. او یک کاپیتان واقعی بود.»

در ویدئویی که اخیرا از پویول منتشر شده، مجموعه ای از رفتارهای خوب او به چشم می خورد. اینکه در درگیری‌ها هیچوقت با کسی رفتار تند نمی کرد. اینکه اگر تماشاگری سنگ می انداخت و بازیکنی قصد داشت آن را به داور نشان دهد، سنگ را می گرفت و به بیرون می انداخت تا بازی شروع شود و حرکاتی از این دست. نکونام در مصاحبه خود گفته: «من در زمین همیشه به دنبال یک کارلوس پویول هستم. همین حالا در دوران مربیگری ام به دنبال بازیکنی مثل او هستم.» او حتی برای بازیکنانش جایزه ویژه‌ای تعیین کرده است. نکونام اعلام کرده در صورتی که بازیکنی بتواند از نساجی آقای گل لیگ برتر شود، پیراهن پویول یا هر ستاره دیگری را که در کلکسیون لباس‌هایش دارد، به او هدیه خواهد داد: «بله، بازیکنی از تیم من آقای گل شود هر پیراهنی که دوست داشته باشد، به او می دهم. من پیراهن ستاره هایی چون رونالدو، مسی، پویول، ژاوی، اینیستا، کاسیاس، زلاتان، بکهام و.. را در کلکیسونم دارم. آنها را در لالیگا گرفتم. بازیکنی که از تیم من آقای گل شود و یا اینکه اصلا بتواند از نساجی به یک تیم خارجی برود، هر پیراهنی را که دوست داشته باشد به او هدیه می‌دهم.»

دیدگاه تان را بنویسید