نیمه اول می‌توانستیم ۲ گل بزنیم

نکونام: ما امروز ۱۰ نفره ذوب‌آهن را تحت فشار قرار دادیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از هاشمی نسب خواستم تا بازیکنان نساجی را از خواب بیدار کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته نخست هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی از امشب(جمعه) آغاز شده است که در چارچوب این دیدار‌ها تیم نساجی از ساعت 20:45 به مصاف ذوب آهن رفت. این دیدار با نتیجه یک برصفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

جوادنکونام سرمربی تیم نساجی مازندران در پایان این دیدار در پاسخ به این سوال که هواداران تیم نساجی را چطور دیدید گفت، اظهار داشت: به هر حال همه ایران می‌دانند تماشاگران نساجی زبان زد خاص و عام هستند. واقعا به نظرم بهترین تماشاگران لیگ را بدون هیچ شرطی داریم. خوشحالم از این موضوع. انشالله قدردان محبت آنها باشیم و محبت آنها را جبران کنیم.

جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا برای سید محمد حسینی و میلاد فخرالدینی برنامه‌ریزی کرده بودید یا خیر، گفت: ما روی کل تیم ذوب‌آهن برنامه داشتیم اما شاید یک روز بازیکن اشتباه کند اما در کل ما تیم ذوب‌آهن را آنالیز کردیم. شما نگاه کنید غیر از این بود که آنها فقط در ۱۵ دقیقه نیمه اول بازی را در دست داشتند؟ قطعاً همینطور بود ما کل تیم را آنالیز کردیم و با نفرکاری نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سید علی داور این بازی چیست و آیا قضاوت خوب بود یا خیر، گفت: به نظرم سید علی یکی از داوران خوب ما است و فوق‌العاده قضاوت خوبی داشت. به غیر از یک صحنه او اشتباه دیگری نداشت. از نظر من داوری امروز خیلی خوب قضاوت کرد و داوری امروز خوب بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: از شما یک خواهشی دارم این تیم ۲۴ سال طول کشیده تا به لیگ برتر بیاید ضمن اینکه ما در لیگ یک نیستیم، ما امروز با ۲ بازیکن لیگ برتری بازی کردیم که یکی از آنها نوید عاشوری بود که او هم مصدومیت داشت و اصلاً نباید بازی می‌کرد و سلامت او به خطر افتاد.  تیم امید هم که لطف کرده به زور قبل از بازی بازیکن ما را گرفته است. من خواهش می کنم به این موضوع دقت کنید، ما امروز ۱۰ نفره ذوب‌آهن را تحت فشار قرار دادیم. تیم نساجی سال گذشته با آلومینیوم اراک بازی می‌کرد، اما حالا با تیمی که ۷ بازیکن ملی‌پوش می‌تواند داشته باشد بازی می‌کنیم. ما مقابل ذوب‌آهنی که نایب قهرمان شده بازی کردیم. بنده به نمازی و تیم آنها تبریک می‌گویم اما ما این تیم را امروز تحت فشار قرار دادیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که تیم شما در 15 دقیقه اول خیلی به تیم ذوب آهن فشار وارد کرد اما بعد از اینه ناظر بازی برای دقایقی بازی را قطع کرد، این فشارها از روی ذوب آهن کم شد و دلیل این کار چه بود، گفت: با توجه به اتفاقی که رخ داد، من به مهدی هاشمی‌نسب گفتم که برود و بازیکنان را از خواب بیدار کند و آنها از جو اتفاقات خارج شوند، به هر حال ما نیمه اول می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، اما نتوانستیم و متأسفانه به ضرر تیم ما شد. برنامه ما این بود که حداقل توپ‌گیری کنیم. برنامه ما این بود که به آنها فضا بدهیم تا بازی کنند و از اشتباهات آنها استفاده کنیم، این اتفاق هم رخ داد اما متأسفانه نتوانستیم از اشتباهات آنها استفاده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید