حمایت از طرح‌های سمن‌های جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی

معاونت ساماندهی امور جوانان با انتشار فراخوانی، آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های سمن‌های جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، متن این فراخوان بدین شرح است:

فراخوان حمایت از تهیه و تدوین گزارش آسیب های اجتماعی توسط سمن های جوانان نوبت اول ۱۳۹۶:

در راستای توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند از طرح ها و برنامه های موثر آنها مقتضی است ضمن اعلام به تمامی سمن های جوانان دارای اعتبارنامه فعالیت تخصصی از وزارت متبوع در آن استان ترتیبی اتخاذ فرمائید تا طرحنامه واصله در موضوع آسیب های اجتماعی ۵ گانه مندرج در جدول زیر را با توجه به توضیحات ذیل آن در شورای داوری مربوطه بررسی و خلاصه مشخصات طرح های مصوب را منحصرا در قالب فرم شماره ۲۰۱ حداکثر تا ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۶ به این اداره کل ارسال نمائید.

۱ - گزارش دقیق و مستند از وضعیت اعتیاد و سوء مصرف مواد به تفکیک

۲- گزارش دقیق و مستند از وضعیت مفاسد اخلاقی (انواع و میزان شیوع روابط جنسی نامتعارف و غیر شرعی) در بین گروه های سنی ۱۵ تا ۲۹ سال تمام در گستره استانی

۳- گزارش دقیق و مستند از وضعیت آموزش عمومی به تفکیک دختر و پسر در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و دوم در مناطق حاشیه نشین سکونت کاه های غیر رسمی و محلات بحران خیز در گستره استانی

۴- گزارش دقیق و مستند از وضعیت رفتارهای خشونت آمیز و نزاع در بین گروه های سنی ۱۵ تا ۲۹ سال تمام در مرکز استان

۵- گزارش دقیق و مستند از وضعیت بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی به تفکیک مقطع و رشته تحصیلی سن جنسیت تاهل و ... با ذکر منبع کسب اطلاعات و بررسی علل به جود آورنده تحلیل وضعیت موجود پیش بینی پیامدهای مورد انتظار و راه حل های پیشنهادی در گستره استانی

توضیحات :
۱- در هر استان برای هر موضوع به یک طرح مصوب و جمعا به پنج طرح مصوب که توسط ۵ سمن جداگانه جوانان اجرا شود کمک خواهد شد.

۲- تمام طرح ها می بایست با رعایت اصول گزارش نویسی در سازمان های مردم نهاد و به منظور کاربرد در دستگاه های سیاستگذار و اجرایی کشور تهیه و تدوین شود.

۳- سقف حمایت از هر طرح ۵۰ میلیون ریال (پنج میلیون تومان) در نظر گرفته شده است.

۴- گزارش نهایی طرح های اجرا شده بایستی مشتمل بر حداقل ۵۰۰۰ کلمه در قالب word به اضافه جداول حاوی اطلاعات و نمودارهای مرتبط باشد.

۵- گزارش نهایی حاصل از اجرای هر طرح بایستی در قالب فایل pdfوword و یک نسخه چاپی به انضمام فرم ۲۰۲ به این اداره کل ارسال شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید