کشف بیش از 2/5 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان / سه محموله مواد مخدر کشف و ضبط شد

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 787 کیلوگرم تریاک، مرفین و حشیش در محور سراوان ـ خاش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، به دنبال اطلاع یافتن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از جابه جایی یک محموله مواد مخدر به وسیله چهارپایان در محور سراوان ـ خاش، در محل حاضر شده و درگیری مسلحانه میان پلیس و قاچاقچیان در گرفت که به علت حجم گسترده آتش پلیس، قاچاقچیان مجبور به فرار شده که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.
در پاکسازی محل درگیری، یک تن و 644 کیلو گرم تریاک، 117 کیلو و 300 گرم مرفین، 26 کیلو و 400 گرم حشیش و تعداد 160 تیر فشنگ کشف شد.
همچنین ماموران پلیس به هنگام گشت زنی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان نیک شهر به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده که سرنشینان آن به محض دیدن ماموران پلیس، اقدام به تیراندازی کرده و با عکس العمل به موقع ماموران، متهمان مجبور به فرار شدند.
در بازرسی از خودروی رها شده آنها، 521 کیلوگرم تریاک کشف شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، محموله دیگری نیز در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر کشف شد. ماموران پلیس به هنگام گشت زنی به خودروی پژوی 405 مشکوک شده و به محض صدور دستور ایست، متهم بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار می کند که در عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده دستگیر می شود. در بازرسی از داخل خودرو، 200 کیلو و 800 گرم تریاک به دست می آید. موضوع به وسیله مقامات مسئول در دست بررسی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید