محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در آیین افتتاح و گلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری دماوند که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: طی سال های گذشته دولت خدمات ارزشمندی را برای توسعه و آبادانی کشور انجام داده که باید از این عملکرد دفاع کرد.
وی ادامه داد: زمانی که دولت کار خود را آغاز کرد، شرایط نابسامان در بخش های سرمایه گذاری، اشتغال و اقتصاد وجود داشت ولی امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته، موفقیت های بسیاری را به دست آورده ایم.
استاندار تهران تصریح کرد: از زمان شکل گیری برجام تا امروز که شاهد تحریم ها و فشارهای اقتصادی هستیم تلاش های دولت ستودنی است؛ گرچه گرانی وجود دارد و قیمت ارز بالا رفته اما کنترل بازار کار سختی بوده و هست.
وی با بیان اینکه قطعا روز به روز به نقطه تعالی نزدیک می شویم و این برگرفته از تلاش های دولت است، گفت: بهم ریختگی که دیگران در بازار و اقتصاد کشور ایجاد کردند امروز دولت با تلاش در حال سامان دادن آن است و این مهم یکی از دستاوردهای مهم دولت محسوب می شود.
استاندار تهران با بیان اینکه 20 درصد فعالیت و 50 درصد از اقتصاد کشور دراین استان است، افزود: امروز باید از دولت برای تلاش ها و کوشش هایی که در عرصه اقتصادی دارد تشکر کرد.
وی با اشاره به پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده امروز (سه شنبه) در سطح استان تهران، به 3 پروژه شهرداری دماوند اشاره کرد و گفت: شوراها به عنوان نماینده مردم، سرمایه های شهر را به خوبی هدایت می کنند و با توجه به نیاز شهر دماوند به خدمات بیشتر، نقش شوراها تاثیرگذار است.
مقیمی با اشاره به نقش همدلی و تعامل مسئولان در کسب موفقیت های بیشتر، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط بسیار خاصی قرار داریم؛ دشمن جنگ اقتصادی را اعمال کرده و تمام تلاش خود را هم به کار گرفته است.
وی گفت: باید تلاش بیشتری کنیم تا توطئه ها و دسیسه های دشمنان خنثی شود؛ آمریکا برجامی را که ثمره تلاش های اقتصاددانان ما بود یکباره کنار گذاشتند و امروز باید تلاش کنیم تا اهداف آنان در حوزه اقتصادی بی نتیجه شود.
استاندار تهران ادامه داد: شهرستان دماوند پتانسیل و قابلیت آن را دارد که با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، توسعه یابد؛ نگذاریم واحد صنعتی، تولیدی، خدماتی و گردشگری به خاطر کمبودها متوقف شود و بلعکس باید پویاتر از گذشته به کار خود ادامه دهند که این مهم تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.
در ادامه شهردار دماوند با اشاره 3 پروژه کلنگ زنی و افتتاح شده این شهرستان درپنجمین روز از هفته دولت، گفت: پارکینگ طبقاتی و پایانه مسافربری درون‌شهری و جایگاه سوخت بنزین در بلوار شورا از جمله پروژه هایی بود که کلنگ آن امروزبه زمین خورد.
عباس صفری، ادامه داد: پایانه مسافربری شهر دماوند به مساحت 800 متر مربع در2طبقه پارکینگ، 2 طبقه پایانه مسافربری و 2 طبقه تجاری و اداری می باشد که طرح اولیه شهرداری اجرای پارکینگ و پایانه مسافربری است که با حمایت شهرداری و بخش خصوصی اجرایی می شود.
شهردار دماوند به جایگاه سوخت در بلوار شورا اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز در 700 مترمربع مساحت با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی به صورت تعاونی امروز کلنگ زده شد که با پیش بینی های صورت گرفته در کمترین زمان به اتمام می رسد.
وی به افتتاح جایگاه سوخت سی.ان.جی فتحعلی در منطقه شلمبه شهر دماوند اشاره کرد واظهارداشت: این پروژه در سال 1389 در زمینی به مساحت حدود 2 هزار و 100 متر مربع عملیات آغاز شد که تاکنون بالغ‌بر 25 میلیارد ریال هزینه داشته است.
صفری با اشاره به اینکه این جایگاه دارای هشت دستگاه نازل بوده که همزمان 8 خودرو سواری قابل سوخت‌گیری می‌باشند، ادامه داد: سرعت سوختگیری در این جایگاه با توجه به جدیدتر بودن دستگاه‌ها نسبت به جایگاه‌های دیگر بالاتر می‌باشد و باعث اشتغال به کار هشت نفر از جوانان این منطقه شده است.
شهردار دماوند اضافه کرد: از بودجه ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری دماوند حدود ۶۰ درصد آن به بخش عمرانی اختصاص یافت که هم اکنون حدود ۳۰ پروژه بزرگ و کوچک در سطح این شهر در حال انجام است و در مدت زمان کوتاه با توجه به شرایط جوی مساعد و دمای هوا تکمیل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر دماوند نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر بکار خواهند بست.
مصطفی آقایی اظهار داشت: حفظ و نگهداری یاد و خاطره شهیدان عرصه خدمت و تلاش امروز باید سرلوحه کار مسئولان و خدمتگذاران نظام باشد و این مهم محقق نمی شود مگر آنکه تعامل و همفکری در رای امور باشد.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.