به گزارش ایرنا ، این 2 پروژه شامل بزرگترین استخر 2 منظوره آبیاری تحت فشار استان تهران ، باغ 10 هکتاری و سیستم آبیاری قطره ای این باغ است که با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی احداث شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت: سیستم آبیاری تحت فشار و استخر 2 منظوره ظفر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به منظور آبیاری مزارع گندم ، جو و ذرت علوفه ای احداث شده که استخر این سیستم به طول یکصد متر ، عرض 90 متر و عمق 11 متر احداث شده است.
حسین کاغذلو افزود : با بهره برداری از این استخر ، بیش از 32 هکتار از اراضی غلات شهرستان به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شدند.
وی اشتغالزایی این طرح را 6 نفر به طور مستقیم اعلام کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین اظهارداشت : سیستم آبیاری قطره ای بختیاری به منظور آبیاری باغ پسته 10 هکتاری با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال اجرا شده که با بهره برداری از آن ، 2 فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان ورامین اضافه کرد: همزمان با هفته دولت ، 31 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال افتتاح شده و یا عملیات عمرانی آن آغاز می شود.
کاغذلو یادآورشد: این پروژه ها در حوزه شرکت برق ، جهاد کشاورزی ، آبفای روستایی ، ورزش و جوانان و صنعت ،معدن و تجارت است.
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: اصلاح شبکه برق و رفع پرباری شبکه برق شهرستان ، پروژه های جهاد کشاورزی شامل احداث گلخانه و آبیاری تحت فشار ، تجهیز و حفر چاه های آب روستایی ، بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری و سالن ورزشی چند منظوره و چند واحد تولیدی از جمله طرح هایی است که در هفته دولت بهره برداری از آن آغاز می شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین افزود: همزمان با هفته دولت ، فاز نخست استادیوم 5 هزار نفری شهرستان ورامین شامل احداث زمین چمن ، سکوی یک هزار نفری ورزشگاه ، اتاق رختکن و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که این پروژه سهم به سزایی در توسعه فضای ورزشی شهرستان دارد.
وی گفت : با بهره برداری از این طرح های 212 فرصت شغلی مستقیم در ورامین ایجاد می شود.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.