سیاوش شهریور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها با اعتبار40 میلیارد تومان توسط 14 دستگاه اجرایی این شهرستان اجرا و به طور نمادین در هفته دولت با حضور برخی مسئولان به بهره برداری می رسند.
شهریور با بیان اینکه اداره های آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، دانشگاه شهید بهشتی، شهرداری های لواسان و قصران، بخشداری های دو بخش (لواسانات و رودبارقصران) تعریف و اجرا شده است.
فرماندار شهرستان شیمرانات اجرای طرح پیاده راه سازی معابر، روکش آسفالت جاده میگون - شمشک، اجرای طرح های هادی روستایی، بهینه سازی شبکه برق در دو بخش لواسانات و رودبارقصران، اجرای عملیات آبخیزداری حوزه سد لتیان، تصفیه لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر لواسان، اجرای آبیاری قطره 10 هکتار از باغات شمیرانات، مرمت و بازسازی قنوات در روستاها از جمله 52 پروژه ای است که در هفته دولت بهره برداری می شود.
شهریور افزود: در این هفته اجرای 11 پروژه از جمله پروژه پارکینگ طبقاتی، احداث ساختمان اداری و احداث گلخانه که از سوی سه دستگاه (شهرداری لواسان، شهرداری لوشان-فشم- میگون و جهاد کشاروزی) با اعتبار پیش بینی شده 43 میلیارد و 700 میلیون تومانی کلنگ زنی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که بهره برداری از طرح ها و پروژه ها در شهرستان شمیرانات به ویژه در بخش های لواسانات و رودبارقصران موجب رضایت شهرندان و استفاده آنان قرار گیرد.
شمیرانات یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در دامنه‌های البرز جنوبی قرار گرفته‌ و از منطقه ۱ ، بخش زیادی از منطقه ۳ و شرق و شمال منطقه ٢ شهرداری تهران و بخش‌های لواسانات و رودبار قصران تشکیل می‌شود.
شهرهای تجریش، لواسان، اوشان- فشم- میگون و شمشک شهرهای شهرستان شمیرانات است .
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.