به گزارش ایرنا، مهدی مجیدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری افزود: استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مشکلات عدیده زیست محیطی و معضلات اجتمای بسیاری را در این شهرستان ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر اینکه عوارض و مالیات واحدهای تولیدی بر اساس قانون باید در محل استقرار هزینه شود، عنوان کرد: درآمدهای ناشی از مالیات واحدهای تولیدی این شهرستان باید در جهت کاهش مشکلات و حل معضلات مردم جنوب تهران هزینه شود.
مجیدی با بیان اینکه دستگاه های دولتی باید تسهیل گر فضای کسب و کار و تولید کنندگان بخش خصوصی باشند، اظهار داشت: حمایت از اشتغال جوانان، کارآفرینان و تولید کنندگان باید در دستور کار ادارات شهرستان ری قرار گیرد.
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری روز یکشنبه با حضورمسئولان فرمانداری و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تولید کنندگان در فرمانداری ری برگزار شد و در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی از جمله یک کارخانه تولید سازه های بتونی و شن و ماسه، یک واحد تولیدی کارتن و مقوا و یک واحد تولیدی قطعات الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است که دفاتر مرکزی این واحدها در تهران مستقر است و مالیاتشان را نیز در تهران هزینه می کنند.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.