مجید صبوری عصر دوشنبه در پایان گشت مشترک بازرسی از اصناف شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعضی از واحدهای صنفی در بحث رعایت بهداشت آموزش لازم را ندیده و درباره شرایط درست نگهداری مواد پروتئینی اطلاعات درستی ندارند.
وی با اشاره به ضعف آموزش واحدهای صنفی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و واحدهای مرتبط اتاق اصناف این مشکل را حل می کند.
معاون فرماندار پردیس گفت: بازرسی امروز با حضور روسا و کارشناسان شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف، از مراکز صنفی نظیر نانوایی، رستوران، میدان تره بار، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شد.
صبوری عنوان کرد: وضعیت اصناف در مجموع خوب بود، نظارت بیشتر و مستمر دستگاه‌های دولتی و اجرایی شرایط را بهتر می‌کند و کسبه با وجود این نظارت خدمات مناسب تری به مردم ارائه می کنند.
وی همچنین اظهار داشت: در خصوص نرخ گذاری و درج قیمت ها، به برخی اصناف تذکر شفاهی داده شد و یک واحد دستور پلمپ گرفت.
صبوری عنوان کرد: شهروندانی که از واحد صنفی ناراضی هستند با واحد بازرسی اتاق اصناف تماس بگیرند و یا با مراجعه به میز خدمت در فرمانداری مشکل خود را مطرح کنند ما برای شنیدن و رفع مشکلات مردم آماده هستیم.
شهرستان پردیس با 138 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران واقع شده و از شرق با دماوند و از غرب با تهران مرز مشترک دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.