عزیزالله افضلی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تقویم زمان قطعی برق و خاموشی از خواسته های مهم و مکرر تولید کنندگان است، ولی متاسفانه این خواسته آنها تاکنون بی جواب مانده است.
وی اضافه کرد: این شهرستان با دارا بودن شهرک صنعتی شمس آباد و شهرک تهران و همچنین بدلیل موقعیت خاص جغرافیای، راه های مواصلاتی، تمرکز انبارهای متعدد و نزدیکی به بازار مصرف و ترانزیت راحت کالا از مهمترین مراکز صنعتی استان محسوب می شود که باید به مشکلات این تولیدکنندگان با حساسیت بیشتری رسیدگی شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری تصریح کرد: ورود کالاهای واسطه ای در جهت تامین مواد اولیه، مشکلات و نوسانات بازار ارز و تحریم سبب نگرانی واحدهای تولیدی شده که قطعی برق نیز بر مشکلات آنها افزوده است.
وی با بیان اینکه سه هزار و 300 واحد صنعتی در شهرک های این شهرستان فعال هستند، گفت: باید دستگاه های دولتی در رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان هم افزایی بیشتری داشته باشند.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
در حال حاضراتحادیه انبارداران این شهرستان بالغ بر80 درصد واردات و ذخیره سازی و 95 درصد از لجستیک استان تهران را پشتیبانی می کند.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.