سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جزئیات این حادثه اشاره کرد و گفت: ساعت 3 و 3 دقیقه بامداد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح بعد از تقاطع ایران خودرو به سامانه 125 اعلام و بلافصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی از 2 مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه وانت نیسان به هنگام حرکت و بدلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی بزرگراه در محل دچار آتش سوزی شد.
وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند آتش از قسمت موتور و کابین کاملا شعله ور بود و راننده که تنها سرنشین وانت نیسان بود در میان شعله های آتش قرار داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان عملیات مهار این حریق را آغاز کردند که متاسفانه در این حادثه راننده وانت نیسان بدلیل شدت سوختگی جان باخت.
وی به رانندگان وسایل نقلیه برون شهری توصیه کرد که به هنگام رانندگی در ساعات میانی شب اگر دچار خستگی و خواب آلودگی شدند در امن ترین مکان استراحت کنند و از کارشناسان تولید کننده خودرو خواست که نسبت به ایمنی بیشتر خودروهای سبک و سنگین اقدامات بیشتری انجام دهند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.