سید جلال ملکی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 11 و 8 دقیقه امروز حادثه انفجار یک مغازه در خیابان منصور شرقی، بعد از بزرگراه امام علی (ع) به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه 113 آتش‌نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد مغازه‌ای به وسعت حدود 40 متر که در زمینه خرید و فروش اجناس ضایعاتی مخصوصا ضایعات فلزی فعالیت می‌کرد، دچار انفجار شده است.
ملکی ادامه داد: در زمان وقوع انفجار کارگران در این مغازه مشغول تخلیه اجناس تازه از راه رسیده بودند و به همین علت 4 مرد که در محل انفجار حضور داشتند از ناحیه دست و پا دچار آسیب‌دیدگی‌های شدید شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان هر 4 مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند و بلافاصله هر 4 نفر توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: بر اثر شدت این انفجار علمک گاز ساختمان مجاور دچار شکستگی و نشت شد که آتش‌نشانان نسبت به جلوگیری از نشت اولیه علمک اقدام کردند.
وی تاکید کرد: این حادثه منجر به آتش‌سوزی نشد اما چند دستگاه خودرو که در اطراف محل حادثه پارک شده بودند به دلیل پرتاب شدن اشیاء فلزی خساراتی وارد شد.
ملکی علت این انفجار را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
تهرام/7243 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.