سید جلال ملکی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 16 و 3 دقیقه امروز حادثه سقوط داربست از یک ساختمان نیمه کاره در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج به سامانه 125 اعلام و در مدت زمان 2 دقیقه ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: بر روی یک ساختمان 12 طبقه در حال ساخت نمای بیرونی آن به وسیله داربست های فلزی پوشیده شده بود که بدلیل وقوع تندباد بخشی از داربست های فلزی به پایین ساختمان سقوط کرد.
ملکی ادامه داد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید اما 3 دستگاه خودرو سواری شامل 2 پراید و یک خودرو پژو 206 بدلیل سقوط قطعات داربست دچار خسارت شدند.
وی خاطرنشان کرد: بر اثر سقوط داربست بخشی از مسیر عبور و مرور خودروها مسدود شد که آتش نشانان با همکاری عوامل پلیس راهور به منظور تسهیل در عملیات مسیرهای شمالی و جنوبی محل حادثه را مسدود کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان به همراه عوامل شهرداری منطقه 2 در محل حادثه مشغول عملیات هستند یادآور شد: تا دقایقی دیگر این عملیات به پایان می رسد و محل حادثه نیز حوالی میدان کاج سعادت آباد بازگشایی می شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.