سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران تاکید کرد: طی روزهای گذشته عوامل نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در برخورد با این ویژه خواران تلاش کرده اند و این روند ادامه خواهد داشت.
وی اظهارداشت: دستگیری دلالان بازار ارز و سکه درروزهای گذشته سبب شد بازار از تب و تاب کاذب خارج شود.
به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته اعلام کرده بود که در روزهای اخیر 35 اخلالگر اصلی اقتصادی بازداشت، در همین زمینه هفت پرونده مهم در زمینه سکه و ارز نیز تشکیل و پنج نفر نیز به زندان معرفی شده اند.وی گفته بود: از آنجا که دلالان بازار ارز و سکه از عوامل التهاب بازار به شمار می روند و با قیمت دهی کاذب سبب تشدید التهاب می شوند آخرین اخطارها به آنها داده شده تا دست از مانورهای متقلبانه خود در بازار بردارند.
سردار رحیمی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه ها می توانند کمک خوبی به پلیس برای ارتقای احساس امنیت در جامعه و مقبولیت نزد افکارعمومی داشته باشند افزود: به رسانه ها اعتقاد و باور جدی داریم و رسانه ها را نمایندگان مردم و جامعه می دانیم.
وی با بیان اینکه پلیس تلاش دارد اجتماع محور و مهربان با مردم و نیز قاطع در برابر متخلفان و بزهکاران باشد، همراهی رسانه ها را در این مسیر بسیار حائز اهمیت خواند.
سردار رحیمی تاکید کرد: امروز پلیس تلاش دارد برنامه های خود را با پشتوانه های علمی مبتنی بر نگاه جامعه شناختی، با رویکرد ایجابی به جای برخوردهای سلبی اجرایی کند و در این میان از تعامل با رسانه ها نیز بهره می گیرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه با اشاره به ایفای نقش مهم خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در حوزه اطلاع رسانی کشور گفت: ایرنا یکی از مهمترین ارکان رسانه ای کشور است که مسئولیت مهمتر و حساس تری در مقایسه با دیگر رسانه ها برعهده دارد.
وی بر بهره گیری از ظرفیت های موجود در ایرنا در اطلاع رسانی از فعالیت های پلیس تاکید کرد.
داود میاندهی رئیس خبرگزاری ایرنا استان تهران نیز در این دیدار بر افزایش تعامل و توسعه همکاری های مشترک این دو نهاد تاکید کرد.
6139/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.