سرهنگ، ماشاالله ملایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای انتظامی پاسگاه انتظامی دهستان علی آباد در پی گزارش وقوع 2 فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان جیرفت، اقدام به شناسایی و دستگیری این سارقان کردند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در این عملیات شناسایی سه سارق را دستگیر و یک دستگاه خودرو را هم متوقف کردند.
سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده پس از دستگیری در ابتدا منکر سرقت شدند اما با ارائه شواهد و مستندات موجود توسط مالباختگان به سرقت خود اعتراف کردند.
وی بیان کرد: دامداران باید با رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط دامداری خود از سرقت های احتمالی پیشگیری کنند.
سرهنگ ملایی با اشاره به دستگیری 2 سارق با سابقه در هنگام سرقت تصریح کرد: این 2 سارق در یک عملیات جداگانه با 130 عدد کلید دستگیر شده اند.
وی افزود: این سارقان توسط، ماموران پاسگاه انتظامی شهر بلوک مرکز بخش اسماعیلی دستگیر شدند.
سرهنگ ملایی ادامه داد: در بررسی های انجام شده بیشتر مشخص شد یکی از متهمان دارای چند سابقه سرقت و به علت سرقت در یکی از شهرهای همجوار تحت تعقیب قضایی بوده و همدست وی نیز به علت سرقت سابقه زندان داشته است.
وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد که سارقان برای گشودن قفل در مغازه ها و منازل از این کلید ها استفاده می کردند.
سرهنگ ملایی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم با نیروی انتظامی بیان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی و رعایت توصیه ها و اقدامات پیشگیرانه، نقش موثری در کاهش جرایم و برقرای امنیت در جامعه دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.