حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان بدهی بیشتر مربوط به قرار داد بازیکنان و اعضای کادر فنی، مالیات، اجاره زمین تمرینی و هیات فوتبال استان تهران می باشد.
وی ادامه داد: طبق اسناد ارائه شده بدهی نفت 40میلیارد تومان است.
رئیس هیات فوتبال استان تهران به وضعیت تیم نفت تهران اشاره کرد و گفت: طبق آخرین صحبت های وزیر نفت، این تیم توجه به بخش آماتوری در رده های سنی پایه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه با سقوط تیم نفت در حال حاضر وضعیت این تیم چه به لحاظ بازیکن و چه اعضای کادر فنی در لیگ دسته اول فوتبال کشور هنوز مشخص نشده است خاطر نشان کرد: فصل گذشته شرکت بهنام پیشرو کیش، جهانیان و فردوسی پور که مدتی این تیم را مدیریت کردند در مذاکراتی با هیات مدیره (اعضای 3نفره مدیریت باشگاه) نفت تمام بدهی هایی باشگاه را در صورت به نام شدن، پرداخت خواهند کرد.
ابوالحسن شیرازی با بیان اینکه امیدواریم طی چند روز آینده تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شود، تصریح کرد: لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) از 24 مرداد ماه آغاز می شود که هنوز تکلیف این تیم مبهم است.
وی همچنین در خصوص وضعیت تیم راه آهن تهران نیز گفت: بدهی این باشگاه طبق شکایت هایی که از طریق فیفا به هیات فوتبال استان رسیده حدود 30میلیارد تومان است.
رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: در حال حاضر مدیریت تیم راه آهن توسط دادگستری اداره می شود که امیدواریم هر چه سریعتر این موارد برطرف شود.
تیم نفت تهران در دسته یک و تیم راه آهن در دسته 2 حضور دارند.
*84 مدرسه فوتبال فاقد مجوز در تهران فعالیت دارند
شیرازی همچنین به آخرین آمار فعالیت مدارس فوتبال در سطح استان تهران خبرداد و گفت: طبق آخرین بازرسی کارشناسان فعالیت 84 مدرسه فاقد مجوز، در سطح استان گزارش شده است.
وی با بیان اینکه پرونده این مدارس به کمیته اخلاق فدراسیون مخابره شده است تصریح کرد: در حال حاضر به صورت قانونی 93 مدرسه در سطح استان تهران فعال بوده که 2 مورد آنها مربوط به زنان است.
شیرازی همچنین گفت: در صورتی که مدارس فوتبال مبالغ غیرمتعارف دریافت کنند با آنها برخورد شده و مجوز آنها لغو خواهد شد.
وی افزد: طبق مصوبه هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران 390 تا 420 هزار تومان نرخ دریافتی از علاقه مندان است که موقع ثبت نام دریافت می شود.
رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: طبق شاخصه های فدراسیون بایستی هر مدرسه دارای انجمن اولیا و مربیان، رخت کن مجزا، سرویس آبخوری و بهداشتی استاندارد، توپ فوتبال به تعداد ورزشکاران داشته باشد و همچنین لیست قیمت دوره های آموزشی را در تابلوی اعلانات خود نصب کند.

*تهران میزبان نخستین دوره بازیهای رایانه ای فوتبال
شیرازی همچنین از برگزاری مسابقات فیفا 2018 و pes در سالن هیات فوتبال استان تهران خبر داد و گفت: 100 علاقه مند مرد به بازی های رایانه ای تاکنون ثبت نام کرده اند که در بخش مقدماتی فیفا 2018 در روزهای 9، 11 و 14 مرداد(سه شنبه، پنجشنبه و یکشنبه) و pes نیز 12 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی هدف از برگزاری این رویداد رایانه ای را تشویق جوانان به رشته فوتبال عنوان کرد و گفت: امسال برای نخستین بار مسابقات رایانه ای فوتبال در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات برگزار می شود که نفرات برتر برای شرکت در رویدادهای کشوری و بین المللی انتخاب خواهند شد.
رئیس هیات فوتبال اسنان تهران ادامه داد: همچنین نفرات برتر این رویداد به ترتیب 500 ، 300 و 200هزار تومان را دریافت خواهند کرد.

*تهران به 9منطقه استعداد یابی فوتبال تقسیم شد
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه هیات فوتبال استان تهران در راستای کشف و آموزش استعداد های ورزشی است گفت: در این خصوص 9منطقه استعدادیابی استان در شهرهای تهران(4منطقه)، ورامین، دماوند، شهرری و شهریار و فیروزکوه راه اندازی شده است.
شیرازی با بیان اینکه 9تیم منتخب از داخل این دوره آموزشی معرفی می شوند ادامه داد: در این دوره استعداد یابی نماینده تیم های لیگ برتری حضور داشته و آموزش های لازم را برای رده سنی کمتر از 15سال ارائه می دهند.
رئیس هیات فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین فستیوال منطقه یک کشوری نیز 24 تا 26مرداد ماه در ورزشگاه کاوه تهران برگزار خواهد شد که تهران نیز در گروه خود با استان های البرز، قزوین، سمنان، قم، مرکزی و مازنداران هم گروه است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.