به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش در افغانستان، پاکستان و بحرین زمین گیر شده و به اهدافش دست نیافته است.
وی تصریح کرد: تحقق بیداری اسلامی در لبنان، عراق، سوریه و همچنین نتیجه گرفتن مردم یمن ضربه محکمی بر پیکره آمریکا وارد کرده است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه آمریکا، سعودی ها و اماراتی ها به خوبی پیام رئیس جمهوری کشور را دریافت کردند، افزود: این ستمگران باید بدانند که اگر نفت ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت دیگران نیز نیست.
وی افزود: ترامپ روباهی است که ادای پلنگ را در می آورد و امروز دیگر در دنیا گوش برای شنیدن عربده های او وجود ندارد.
حجت الاسلام فتاح تاکید کرد: ملت ایران استوار و سرافراز ایستاده و به افق های روشن پیشرو می نگرند، که انشالله این نهضت و قیام زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است.
وی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در سال 58 اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه برای نهضت خمینی(ره) یک پشتوانه محکم است.
خطیب جمعه دماوند افزود: دشمنان اسلام می خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و وحدت و همدلی را از ما بگیرند تا ثروت های ما را غارت کنند.
وی ادامه داد: نماز جمعه مکانی است که مردم را بیدار می کند و مسائل سیاسی جهان اسلام و کشور را برای مردم بیان می کند.
حجت الاسلام دماوندی با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و مرکز آگاهی بخشی مردم است، خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه مشوق حضور مردم در تمامی صحنه ها و حماسه سازی ها بوده و می تواند سنگر دفاع در مقابل هجمه های دشمن و خاموش کننده فتنه ها باشد.
وی بر همدلی بین مردم و مسئولان و حفظ وحدت تاکید کرد و گفت: دشمن به خوبی می داند که اگر بین مردم و نظام تفرقه ایجاد کند، به خواسته خود می رسد، اما مردم ایران آگاه هستند چرا که می دانند این نظام ثمره خون شهدا و مجاهدت و ایثارگری آنان است.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.