به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: عصبانیت و وحشت روز افزون آمریکا، غرب و عربستان سعودی ناشی از گسترش نفوذ ایران در منطقه است.
وی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را محور ایجاد فتنه و آشوب در منطقه و جهان دانست و گفت: ایجاد جنگ‌های نیابتی و تحریک عربستان در رابطه خصمانه با جمهوری اسلامی یکی دیگر از فتنه‌های جدید آمریکا در منطقه بود که این توطئه شوم با تدبیر و سیاست راهبردی ایران نیز با شکست مواجه شده است.
حجت الاسلام حسینی صدر تاکید کرد: امروزه حذف جمهوری اسلامی و یا نادیده انگاری قدرت و نفوذ این کشور در سیر تحولات منطقه نه تنها غیرممکن است بلکه ایران الگوی تمام عیار و محور مقاومت برای همه ملت‌های آزادیخواه شده است.
وی گفت: جمهوری اسلامی نشان داده که مواضعش در برابر اهداف و استراتژی که انتخاب کرده با فشارها و توطئه‌ها تغییری نخواهد کرد و همواره با صلابت تر از گذشته بر موضع قدرتمند خود در حمایت از حزب الله و سرکوبی گروهک‌های تروریستی و دست نشانده غرب در منطقه ایستاده است.
خطیب این هفته نماز جمعه یاسوج همچنین با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مهم‌ترین پیام این همایش بزرگ ایجاد حس وحدت و همبستگی بیشتر بین کشورهای مسلمان و همچنین تقویت پایه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و نهضت عاشورای حسینی است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.