به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود:پس از پیروزی انقلاب که ما نه انرژی هسته ای و نه برنامه موشکی داشتیم چرا دشمنی سردمداران آمریکا آنقدر با ملت ایران شدید بود که ترورها و حمله نظامی علیه کشور ما داشتند؟.
اتحاد و همبستگی ملت و دولت و مسئولان در برابر یاوه گویی های رئیس جمهور ی آمریکا را بی نظیر عنوان کرد و گفت : با این روحیه همه استکبار جهانی به اقتدار و همدلی ما پی برد و ایران اسلامی الگوی همبستگی و اقتدار در برابر چشم مردم جهان شد.
وی نگرانی و ناراحتی آمریکا را در شکست های متعدد برنامه ها و توطئه ها یش عنوان کرد و گفت : آمریکا ، عراق ، افغانستان ، یمن و سوریه را که برای خاورمیانه جدیدش چشم طمع داشت از دست داد و آخرین ترفند خود یعنی کردستان عراق را هم ناکام ماند تا بتواند مقابل جمهوری اسلامی اسرائیلی جدید داشته باشد لذا ترامپ راهی جز پرداختن به مسائل داخلی خود ندارد و خوب است از منطقه خاورمیانه عقب نشینی کند و بگذارد ملت ها تصمیم بگیرند.
خطیب جمعه سیرجان افزود : آمریکا مخالف استقلال سیاسی ملت ایران است و در سیاست ها و اصولش تسلط بر ملت ها و دولت ها است و امروز باید بداند که دوران تسلط و حالم شدن بر دیگران تمام شده و همه ملت ها قدرت شناخت دشمن را دارند .
وی ادامه داد: ملت ایران هم با بصیرت و شناخت دشمن توانست به اقتدار دست یابد که امروز مقابل یاوه گویی ها و تهدیدات شما ایستاده و پیروز میدان استقامت خواهد بود .
در پایان اقامه نماز جمعه نمازگزاران سیرجانی علیه سخنان با شعارهای مرگ بر امریکا نسبت به سخنان ترامپ اعتراض کردند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.