به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت : ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین در پی دریافت اطلاعاتی در خصوص تولید روغن طیور در محیطی غیربهداشتی و غیر مجاز توسط فردی در یکی از شهرک های صنعتی ورامین ، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : مأموران انتظامی با اجرای اقدامات اطلاعاتی محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی این کارگاه شدند و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع قضایی ، به محل وارد شدند.
ناظری تصریح کرد: در بررسی این کارگاه مشخص شد که فردی بدون مجوز و در محیطی غیر استاندارد اقدام به تولید روغن مخصوص طیور نموده و آن را در بازار توزیع می کرد.
وی گفت : در بازرسی از این مکان ، 23 هزار و 698 کیلوگرم روغن غیر مجاز به ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال کشف گردید.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و پرونده متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

* کشف لوازم ساخت مبلمان قاچاق در پاکدشت
سردار ناظری همچنین از کشف انبار دپوی لوازم مبلمان قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.
وی افزود : درپی دریافت خبری مبنی بر دپو و توزیع لوازم تولید مبلمان قاچاق توسط فردی در یکی از مناطق پاکدشت ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی بیان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی و به همراه کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود : در بازرسی به عمل آمده از این مکان بیش از 3 هزار و700 قطعه انواع سازه فلزی ، یراق آلات ،مبلمان آماده ، ریل کشوی کمد ، میز ناهار خوری و صندلی فلزی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
ناظری ارزش این محموله را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.