به گزارش ایرنا، سردارعبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : درپی شکایت یکی از شهروندان ورامین مبنی برسرقت کارت عابر و خالی شدن حساب بانکی ، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود : مأموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی ، اقدمات فنی و با استفاده از سرنخ های موجود ، موفق به شناسایی این فرد شده و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.
ناظری با اشاره به شگرد این سارق گفت : متهم با مراجعه به مغازه های خواروبارفروشی ، مطالبه خرید شارژ تلفن همراه با کارت فروشنده می کرد و زمانی که صاحب مغازه با کارت بانکی مشغول انجام عملیات بود ، متهم با تلفن همراه از وی فیلمبرداری کرده و شماره رمز کارت را پیدا می کرد.
وی تصریح کرد: متهم سپس از فروشنده مطالبه جنسی در انتهای مغازه می کرد و در فرصتی مغتنم ، کارت عابربانکی که حالا رمز آن را نیز در اختیار داشت ، سرقت می کرد.
وی گفت : این فرد بلافاصله اقدام به خالی کردن حساب و یا خرید اجناس و لوازم خانگی نظیر یخچال فریز و اجناس گران قیمت می کرد .
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود : در بازجویی های به عمل آمده از متهم ، وی که سابقه نزاع و سرقت داشت به 6 فقره سرقت در شهرستان های ورامین ، کرج و تهران با بیش از 400 میلیون ریال اعتراف کرد.
وی بیان کرد: آن دسته از شهروندانی که به این شیوه از آن ها سرقت شده می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران واقع در شهرستان ورامین مراجعه نمایند .
فرماندهی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.